Marc Marquez topic deel II

Had wel beetje idee dat zn rijstyle anders was vandaag? Meer smooth dan normaal + andere zithouding.
Misschien valt het me nu pas op omdat hij zo weinig in beeld is geweest :+:+
 
Had wel beetje idee dat zn rijstyle anders was vandaag? Meer smooth dan normaal + andere zithouding.
Misschien valt het me nu pas op omdat hij zo weinig in beeld is geweest :+:+

Linkerbochten heeft hij niet veel moeite mee, vandaar dat we hier vooral de oude Marquez zagen. Zal op Assen niet zo soepel gaan als hier. Top 5 zou daar al een knappe prestatie zijn voor hem. Tenzij het regent natuurlijk.
 
Volgens mij zijn al die IndyCar serie circuits tegen de klok in.
Imola is trouwens ook tegen de klok in.
 
Volgens mij zijn al die IndyCar serie circuits tegen de klok in.
Imola is trouwens ook tegen de klok in.
Ja, en er zijn er wel meer. Maar op Imola komt het MotoGP circus al een tijdje niet meer.
 
Philip Island, Valencia, Aragon, Austin.
Philip island idd ook maar dat vind ik wel vreemd omdat de eerste bocht naar rechts is.

Bij mij valt die onder het circuit met meer linker dan rechter bochten maar vind het eigenlijk niet helemaal tegen de klok in
 
Philip island idd ook maar dat vind ik wel vreemd omdat de eerste bocht naar rechts is.

Bij mij valt die onder het circuit met meer linker dan rechter bochten maar vind het eigenlijk niet helemaal tegen de klok in
Moest ik ook aan denken toen ik het typte :+
Vooral omdat het lijkt alsof het eiland ophoudt aan het einde van het rechte stuk, maar knikt toch weer linksom tussen rechte stuk en het water.
 
Philip island idd ook maar dat vind ik wel vreemd omdat de eerste bocht naar rechts is.

Bij mij valt die onder het circuit met meer linker dan rechter bochten maar vind het eigenlijk niet helemaal tegen de klok in
Linker of rechter bochten heeft weinig te maken met tegen de klok in, ga de TT baan maar in de andere richting rijden.....
 
Nou ik hoop het niet.
Ik vond het afgelopen seizoen veel leuker.
Ik zit niet te wachten op de dominantie van MM of wie dan ook.
Het verbaasde me positief wat Mafkees liet zien, ik vond het iig goed om te zien. En ik denk dat hij er vast nog wel 1 wint dit jaar, maar dominant zie ik hem nog niet heel snel worden.
Maar wat een meerwaarde heeft zijn overwinning dit seizoen nu al gegeven. Vorig jaar werd Mir wereldkampioen omdat Marquez uitgeschakeld was, (beetje te kort door de bocht) maar degene die dit jaar wereld kampioen wordt doet dat in een jaar dat Marquez ook minstens 1 wedstrijd won.
 
Linker of rechter bochten heeft weinig te maken met tegen de klok in, ga de TT baan maar in de andere richting rijden.....
Klopt precies,

Vandaar dat ik ook twijfelde over philip island, als je dan tegen de klok in zou rijden moet de eerste bocht toch naar links zijn ?!

Zo kwam ik er dus op dat er een verschil moet zijn tussen banen die je tegen de klok in rijd en banen met meer linker dan rechter bochten
 
Het verbaasde me positief wat Mafkees liet zien, ik vond het iig goed om te zien. En ik denk dat hij er vast nog wel 1 wint dit jaar, maar dominant zie ik hem nog niet heel snel worden.
Maar wat een meerwaarde heeft zijn overwinning dit seizoen nu al gegeven. Vorig jaar werd Mir wereldkampioen omdat Marquez uitgeschakeld was, (beetje te kort door de bocht) maar degene die dit jaar wereld kampioen wordt doet dat in een jaar dat Marquez ook minstens 1 wedstrijd won.
Ze gaan nog naar de usa toch ?! Dat moet 'm dan maar worden

Volgens de meneer van eurosport had hij daar een ongeslagen status.. volgens mij is hij daar "verslagen" door te vallen, zo n 2 jaar geleden
 
Klopt precies,

Vandaar dat ik ook twijfelde over philip island, als je dan tegen de klok in zou rijden moet de eerste bocht toch naar links zijn ?!

Zo kwam ik er dus op dat er een verschil moet zijn tussen banen die je tegen de klok in rijd en banen met meer linker dan rechter bochten
Donnington ook tegen de klok in , maar helaas daar geen MotoGP....wereld circuit.
 
Had wel beetje idee dat zn rijstyle anders was vandaag? Meer smooth dan normaal + andere zithouding.
Misschien valt het me nu pas op omdat hij zo weinig in beeld is geweest :+:+

Dat viel mij ook al op.
Veel meer rust ook in zijn fiets,als op rails
 
Terug
Bovenaan Onderaan