Marc Marquez topic deel II

Dan waag ik ook wel even een gokje ;)
- binnen 3 rondjes in de top 10
- halverwege de race net wel of net niet top 5
- einde race ergens rond p7, beetje terugvallen door fysiek ongemak/vermoeidheid

Zo! en nou kijken morgen, druppels kunnen nogal uitmaken voor het 3e regeltje in mijn gokje, maar die komen er niet geloof ik. Hoe dan ook zal in eerste instantie zijn inhaalrace hard gaan, standje "rustig aan de race is lang" zit er toch niet op;)
Was geen heel slecht gokje :W
 
Blijft een genot om naar te kijken
DSC_0104_00001.jpg
DSC_9873_00001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Blijft een genot om naar te kijken
Wat ik dan fascinerend vind, die tweede foto van de achterkant: volle snelheid, maximale hellingshoek... maar hoe zit hij er op? Kneeslider en elleboog casually net de curbs niet rakend, linker hand losjes aan de clipon. Het ziet er gewoon heel ontspannen uit. Just another day at the office. :z
 
Wat ik dan fascinerend vind, die tweede foto van de achterkant: volle snelheid, maximale hellingshoek... maar hoe zit hij er op? Kneeslider en elleboog casually net de curbs niet rakend, linker hand losjes aan de clipon. Het ziet er gewoon heel ontspannen uit. Just another day at the office. :z
Net alsof hij vaker heeft geoefend dan wij.. :+
 
Er zijn er ook die geloven dat Rossi nog een keer wereldkampioen wordt op een ducati.
En twijfel jij daar aan?
 
Ik schrijf toch "ik hoop" 🤔
Een beetje duidelijker uitspreken waar je voor staat. :P :+

Dan kunnen we zien of dat hij nog de snelheid heeft 🤔 🤗
Er zijn er ook die geloven dat Rossi nog een keer wereldkampioen wordt op een ducati.
En twijfel jij daar aan?
Daar hou ik mij niet zo mee bezig, maar het lijkt mij behoorlijk onwaarschijnlijk.
Sinds 2010 zijn de teammaatjes beter. O-)
 
Moet jij niet naar CPZ om je rondetijden scherper te zetten? 🤔 🤗

Komt dit duidelijk over? 🧑‍🎄
 
Moet jij niet naar CPZ om je rondetijden scherper te zetten? 🤔 🤗

Komt dit duidelijk over?
Vijf september F1 dus helaas geheel augustus gesloten voor het neerzeten van extra tribunes, hospitality.

Ik wil je alleen maar helpen en beter lezen wat je bedoeld. _O-
Jij twijfelt geen seconde aan MM. Toch. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan