Marc Marquez topic deel II

Jammer dat de sommige rookies het moeten doen met een KTM die nog niet af is. Oliveira en Binder kunnen er af en toe leuke dingen mee. Maar hij is nog niet zo goed dat ie overal goed is. Degene die in mijn ogen structureel de meeste progressie boekt mag volgend jaar op een Blade in het WSBK rijden. Vind het echt een aderlating voor de klasse dat Dovi volgend jaar op de Yamaha zit en Lecuona niet.
 
Jammer dat de sommige rookies het moeten doen met een KTM die nog niet af is. Oliveira en Binder kunnen er af en toe leuke dingen mee. Maar hij is nog niet zo goed dat ie overal goed is. Degene die in mijn ogen structureel de meeste progressie boekt mag volgend jaar op een Blade in het WSBK rijden. Vind het echt een aderlating voor de klasse dat Dovi volgend jaar op de Yamaha zit en Lecuona niet.

Dat ben ik met je eens.
Maar wie zegt dat er geen plan achter zit?
Een jaartje op de Blade en daarna terug doorstromen naar een Honda MotoGP zitje?
Geef die Alex Marquez een trap onder z’n hol en geef dat zitje dan aan Lecuona.
 
Dat ben ik met je eens.
Maar wie zegt dat er geen plan achter zit?
Een jaartje op de Blade en daarna terug doorstromen naar een Honda MotoGP zitje?
Geef die Alex Marquez een trap onder z’n hol en geef dat zitje dan aan Lecuona.
Ook het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat Lecuona bij Honda WSBK in beeld kwam. Lijkt mij een sterke zet iig!
Jammer dat hij er minstens een seizoen niet bij is.
 
Ja voor Honda wel. Vierge en Lecuona zijn echt talenten, geen aliens. Maar als ze de tijd krijgen op die Honda denk ik echt wel dat ze goed kunnen zijn.
 
Honda LCR heeft een contract tot en met 2022. Alex Marquez, Nakagami en Pol Espargaro ook. Dus daarna zijn er waarschijnlijk opties. Niet eens zo'n gek idee, @The DanMan !
Ik noem Ai Oguru maar vast. Rijdt nu voor Idemitsu Honda Team Asia, is Japans, is snel, en heeft nog een vol Moto2-seizoen te gaan om te groeien als rijder. Het zou me niks verbazen als Ogura het zitje van Nakagami erft. Marc en Alex zijn hun zitjes voorlopig nog wel veilig denk ik, en ik zou het vreemd vinden als Honda Pol na slechts één jaar op de nieuwe Honda meteen weer loslaat. Immers, hoe meer variabelen je verandert op een motor, hoe lastiger het is om in te schatten of wat je doet ook echt werkt.

Tegelijkertijd zal Honda het helemaal niet erg vinden om talent op de WSBK-machine te hebben, en te houden. Ook daar geldt: je stuurt Iker niet voor één jaar naar de Superbikes, om 'm daarna weer terug te halen naar de MotoGP. Ik zie het tenminste niet zomaar gebeuren.
 
Prachtig altijd, die verklaringen. Toen Rossi destijds gevraagd werd waarom hij zijn been liet hangen bij het aanremmen van de bocht, was zijn antwoord: "I don't
Dan zijn er nu veel "idioten" die wedstrijden rijden, het zal wel zijn nut hebben. Je kan het ook gewoon zien dat hij er geen uitleg wilde aan geven.
 
Dan zijn er nu veel "idioten" die wedstrijden rijden, het zal wel zijn nut hebben.
De verklaringen voor het gedrag van coureurs door buitenstaanders zijn vaak uit de lucht gegrepen. Vroeger werd er bijvoorbeeld beweerd dat kneedown als een soort luchtrem gebruikt werd.
 
Laatst bewerkt:
De verklaringen voor het gedrag van coureurs door buitenstaanders zijn vaak uit de lucht gegrepen. Vroeger werd er bijvoorbeeld beweerd dat kneedown als een soort luchtrem gebruikt werd.
Nou,als je je knie op bijvoorbeeld blachimont uitsteekt rem je andere behoorlijk af🤔
Geen geintje,sinds ik mijn knie daar tegen de tank aan ben gaan drukken merk ik duidelijk minder wind weerstand🤗
Ander duidelijk voorbeeld is het recht op zitten bij aanremmen bocht
 
Nou,als je je knie op bijvoorbeeld blachimont uitsteekt rem je andere behoorlijk af🤔
Geen geintje,sinds ik mijn knie daar tegen de tank aan ben gaan drukken merk ik duidelijk minder wind weerstand🤗
Ander duidelijk voorbeeld is het recht op zitten bij aanremmen bocht
Wat voor motor rij je?
 
Nou,als je je knie op bijvoorbeeld blachimont uitsteekt rem je andere behoorlijk af🤔
Geen geintje,sinds ik mijn knie daar tegen de tank aan ben gaan drukken merk ik duidelijk minder wind weerstand🤗
Ander duidelijk voorbeeld is het recht op zitten bij aanremmen bocht
In Blanchimont ga vol in 5 door, daar je knie uitsteken gaat je lies leuk vinden :?
 
Nou,als je je knie op bijvoorbeeld blachimont uitsteekt rem je andere behoorlijk af🤔
Geen geintje,sinds ik mijn knie daar tegen de tank aan ben gaan drukken merk ik duidelijk minder wind weerstand🤗
Ander duidelijk voorbeeld is het recht op zitten bij aanremmen bocht
Hoge snelheids bochten remt het zeker af !
 
Tenzij je die ronddraaistaaf aan je rechterhand de snelle kant opdraait :+

Heb jij wel de goede kijk op fysica en hoe de luchtweerstand toeneemt (iet met een kwadraat )met het verhogen van de snelheid.
Mijn 120 pk en jouw 200 pk zullen dat uiteindelijk niet winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan