Marc Marquez topic deel II

Het dure zorgenkindje van Honda.
Droomcombi Honda/MM valt als een bedorven pudding uit elkaar.
Haal Acosta binnen meneer Honda.
Valt ook vaak net als......maar is beregoed alá MM.
Gisteren tijdens die persconferentie van Marc en Puig vroeg ik me al af hoelang het nog gaat duren voordat dat 4 jarige contract wordt verscheurt. Die deal werd begin 2020 met veel bombarie aangekondigd, loopt tot eind 2024, en heeft ze nog niets opgeleverd.
Dit jaar is ook al weer verloren. Als deze operatie niet het beoogde effect heeft is het klaar met Marc vermoed ik.
 
MM stopt dit jaar,ik zal hem niet missen hopelijk blijft hij weg,meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de motogp.maar dat is mijn mening.
Oké, bedankt voor je bijdrage.

Om welke coureur het ook gaat, iemand met een staat van dienst als Marquez (of welke andere rijder dan ook) gun je dit gewoon niet. Punt.
Zo wel, dan mag je jezelf simpelweg geen liefhebber van de sport noemen.
 
Laatst bewerkt:
Oké, bedankt voor je bijdrage.


Zo wel, dan mag je jezelf simpelweg geen liefhebber van de sport noemen.
Ik vermoed dat VR een inbreng heeft in zijn mening.
Maar een liefhebber van deze sport zal hij vast wel zijn
Respecteer ieder zijn mening😉
 
Ik vermoed dat VR een inbreng heeft in zijn mening.
Maar een liefhebber van deze sport zal hij vast wel zijn
Respecteer ieder zijn mening😉
klopt helemaal,en MM zal nooit in zijn schaduw kunnen staan ,vergelijk anders hun palmares even.ik ben wel liefhebber hoor,maar wat die pipo flikte bij VR zonder dat hij iets met het kampioenschap te maken had vergeef ik hem nooit.
 
klopt helemaal,en MM zal nooit in zijn schaduw kunnen staan ,vergelijk anders hun palmares even.ik ben wel liefhebber hoor,maar wat die pipo flikte bij VR zonder dat hij iets met het kampioenschap te maken had vergeef ik hem nooit.
Ik vond het wel een mooi koekje van eigen deeg.
Maar gaan we nu in het verleden hangen. :?
Deze discussie is al lang en breed gevoerd.
 
klopt helemaal,en MM zal nooit in zijn schaduw kunnen staan ,vergelijk anders hun palmares even.ik ben wel liefhebber hoor,maar wat die pipo flikte bij VR zonder dat hij iets met het kampioenschap te maken had vergeef ik hem nooit.
tZit precies nog altijd hoog, probeer anders eens een psychiater. Die kan je misschien helpen om verder te gaan met je leven.
 
Daar gaan we weer. MM schuwt het gevecht zeker niet maar dat deed VR ook niet. Beide hebben dingen gedaan die op of soms over het randje waren. Hoort bij de sport. Je wordt geen wereldkampioen als je als een gentleman rijd. Behalve Nicky dan.......

En eens met Jan, Casey heb ik ook heel hoog zitten. Racer pur sang, wars van sterallures en het circus eromheen. De lengte van de carrière zegt niets over de kwaliteiten van de rijder.
 
aan de lachers : fysiek niet in orde en op een schijtmoto reed hij nog steeds vooraan. altijd, niet alleen op banen die linksom gaan. dat lukt MM nog niet.
Ik ben een van de lachers.
Stoner was een prima coureur, maar heeft gewoon te weinig/te kort laten zien wat hij kan.
Rossi heeft dat juist een paar jaar te lang laten zien, en als hij niet oppast gaat Marquez hetzelfde gebeuren (al is dat dan door blessures).
De beste ooit (naar mijn mening) Mick Doohan is dat ook gebeurd, maar dan wel in het tijdperk dat er veel vaker ernstige blessures voorkwamen.
 
Er is geen beste ooit.
Er zijn beste in hun tijdperk.
En als die er wel is????? volgens velen dan is het Ago 15 titels .
Roberts was bijzonder
Spencer
Doohan
En nog een x aantal

Maar er is een Goat en dat is toch echt wel Rossi.
Puur uit persoonlijkheid etc etc etc en gezien zijn prestaties.

Discussie zonder einde :Y
 
Er is geen beste ooit.
Er zijn beste in hun tijdperk.
En als die er wel is????? volgens velen dan is het Ago 15 titels .
Roberts was bijzonder
Spencer
Doohan
En nog een x aantal

Maar er is een Goat en dat is toch echt wel Rossi.
Puur uit persoonlijkheid etc etc etc en gezien zijn prestaties.

Discussie zonder einde :Y
Het nalatenschap van Rossi... Alle recente Italiaanse toppers muv Enea hebben het van Valentino geleerd.
 
Daar doe je de recente Italiaanse toppers mee tekort. Zonder hun eigen talent en inzet zou Rossi ze weinig verder hebben gekregen.
Rossi moest het opnemen tegen de 'Spaanse raceschool' en heeft toen tegengas gegeven met een Italiaanse talentenjacht.

Zelfs Quartararo is een product van de Spaanse raceopleiding. Die heeft ook een hele andere relatie met Marquez dan Rossi.
 
Laatst bewerkt:
Stoner was een prima coureur, maar heeft gewoon te weinig/te kort laten zien wat hij kan.
zijn rijders nu ook al verplicht om minstens 15 jaar aan de top te blijven om ook maar iets te bewijzen ?
en te weinig laten zien ? waar haal je dat ? In zijn eerste jaar op een sateliet Honda was het al vanaf de eerste races duidelijk dat hij speciaal was. . Eens op de Duc werd hij volgens sommigen een buitenaards wezen en kon geen enkele van zijn teamgenoten hem ook maar een beetje bijhouden (vglbaar met Yam en Fabio nu). Na zijn overstap naar Honda en Rossi op de Duc werd pas echt duidelijk hoe speciaal Casey wel was. Enkel een enkelblessure heeft hem van zijn 3de titel gehouden.

MM daarentegen rijdt dit jaar voor het eest op een mindere motor maar overklast niet alle andere honda rijders. En de jaren daarvoor hebben ook andere honda piloten races gewonnen en podia gereden . Het was dus niet "ondanks de honda" dat MM zo succesvol is geweest, terwijl het bij Casey wel "ondanks de Duc" was

Ik zeg het niet graag maar MM is inderdaad een uitzonderlijk groot talent, maar Casey blijft voorlopig specialer en de beste rijder die ik heb meegemaakt.
 
MM daarentegen rijdt dit jaar voor het eest op een mindere motor maar overklast niet alle andere honda rijders. En de jaren daarvoor hebben ook andere honda piloten races gewonnen en podia gereden . Het was dus niet "ondanks de honda" dat MM zo succesvol is geweest, terwijl het bij Casey wel "ondanks de Duc" was
De andere honda rijders rijden buiten de top 10 en Makreel constant in de top 10. Dus ja er is wel een groot verschil tussen de honda rijders.
 
Laatst bewerkt:
Oké, bedankt voor je bijdrage.

Om welke coureur het ook gaat, iemand met een staat van dienst als Marquez (of welke andere rijder dan ook) gun je dit gewoon niet. Punt.
Zo wel, dan mag je jezelf simpelweg geen liefhebber van de sport noemen.
Hoezo niet? 7 kampioenschappen binnen, multi miljonair en one of the all time greats, dat het dan een keer stopt omdat het lijf niet meer wil...da's minder erg dan de stumper die er alles voor opzij zet en nooit wat bereikt wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan