Marc Marquez topic deel II


CJ3tKzOWcAAocQ6.jpg:large
 
okay Marquez topic moest ook ff omhoog hoorde ik. :P

hij was weer genadeloos gister. :Y en bezorgt honda hun 700ste overwinning. :)
CL_uBwgUcAEM2Vo.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Als Marquez de volgende 8 nog allemaal wint.Dan komt ie nog aardig in de buurt van Rossi volgens mijn berekening.Dan ben ik er van uit gegaan dat Rossi nog 4x 2e wordt en 4x 3e...en een eindstand allebei met 339 punten...het zal toch niet...mannetje is wel weer op dreef...nee toch...?
 
Laatst bewerkt:
Marquez voelt zich weer als vanouds met zijn motor. De achterstand is nog te overbruggen, vooral omdat het niet vanzelfsprekend is dat Rossi altijd tweede of derde wordt. Het verhaal is dan hetzelfde als gisteren met Lorenzo: als Marquez een race wint waarbij Rossi vierde wordt achter Lorenzo en Pedrosa, maakt Marquez in één klap 12 punten goed.

't Is nog lang niet gespeeld en deze titelstrijd kan zomaar nog drie kanten op. Wat natuurlijk wel zo is: Marquez moet (ver) vóór Rossi en Lorenzo blijven finishen en kan eigenlijk geen puntenverlies meer incasseren. De druk ligt bij hem dus heel anders dan bij de Yamaha-mannen.
 
Komen weer een paar Yamaha banen aan, dus Marquez moet echt hopen op 0 scores van Lorenzo en Rossi. Als hij nou begin dit seizoen gewoon zijn verlies had genomen....
 
Laat de laatste races zien dat hij ver boven de rest staat. Redding en Crutchlow geven aan dat ze totaal niet kunnen rijden met die Honda en ook Pedrosa geeft aan dat hij amper te temmen is. Ondertussen vecht Marquez gewoon met de veel betere Yamaha.
 
Laatst bewerkt:
En dan lees ik weer een reactie van de welbekende HRC manager dat ze niet tegelijk MotoGP en WSBK gaan ondersteunen. Wel MotoGP en F1.
Dat gaat qua ontwikkeling dan ook overal goed hè. :+
 
Laatst bewerkt:
Ja het frame van 2014 heeft wel een goede uitwerking.
Maar zo goed als dat hij vorig jaar was, is hij dit jaar jammer genoeg niet.
Respect hoor dat Lorenzo afgelopen wedstrijd zo "makkelijk" heeft gewonnen. Maar echt mooi om hem te zien rijden is het niet.
Zie liever Marquez de limiet verleggen, al heeft hij dat natuurlijk wel gedaan. Maar daar zie je dus aan dat de motor nog beter zou kunnen :-)
 
Laat de laatste races zien dat hij ver boven de rest staat. Redding en Crutchlow geven aan dat ze totaal niet kunnen rijden met die Honda en ook Pedrosa geeft aan dat hij amper te temmen is. Ondertussen vecht Marquez gewoon met de veel betere Yamaha.

Marqeuz is zekers een geval apart, maar ik vind dat Pedrosa helemaal niet zo ver van Marquez vandaan zitten als hij 100% fit is maarja waneer is hij dat. :X ik hoor vaak van geef die fiets van Pedrosa maar aan die of die, voorlopig rijd hij iedere andere Honda coureur er met gemak uit zelfs met een behoorlijk pijnlijke enkel, ik had Pedrosa als favoriet getipt samen met Lorenzo voor de Brno race.

Pedrosa gaat nog een belanrijke rol spelen voor het kampioenschap, ik gok dat hij nog wel een aantal keer zijn Honda voor de Yamaha's krijgt dit kampioenschap en zodoende Marquez helpt of anders teamorders. :P
 
Laatst bewerkt:
Marqeuz is zekers een geval apart, maar ik vind dat Pedrosa helemaal niet zo ver van Marquez vandaan zitten als hij 100% fit is maarja waneer is hij dat. :X ik hoor vaak van geef die fiets van Pedrosa maar aan die of die, voorlopig rijd hij iedere andere Honda coureur er met gemak uit zelfs met een behoorlijk pijnlijke enkel, ik had Pedrosa als favoriet getipt samen met Lorenzo voor de Brno race.

Pedrosa gaat nog een belanrijke rol spelen voor het kampioenschap, ik gok dat hij nog wel een aantal keer zijn Honda voor de Yamaha's krijgt dit kampioenschap en zodoende Marquez helpt of anders teamorders. :P

je kan rustig die roze pedrosa bril af doen want pedrosa (de tuinkabouter) zit mijlen ver achter marqeuz allen zijn rijstijl al zoiezo 2x world camp tilels
 
Laatst bewerkt:
Marqeuz is zekers een geval apart, maar ik vind dat Pedrosa helemaal niet zo ver van Marquez vandaan zitten als hij 100% fit is maarja waneer is hij dat. :X ik hoor vaak van geef die fiets van Pedrosa maar aan die of die, voorlopig rijd hij iedere andere Honda coureur er met gemak uit zelfs met een behoorlijk pijnlijke enkel, ik had Pedrosa als favoriet getipt samen met Lorenzo voor de Brno race.

Pedrosa gaat nog een belanrijke rol spelen voor het kampioenschap, ik gok dat hij nog wel een aantal keer zijn Honda voor de Yamaha's krijgt dit kampioenschap en zodoende Marquez helpt of anders teamorders. :P
Pedrosa zit voor mij gewoon op het niveau van Lorenzo en Rossi als hij helemaal fit is, maar heeft gewoon de pech dat hij de 2snelste mannen van de laatste 20 jaar als teamgenoot heeft gehad.
 
nog een mega verschil de tuinkabouter wint 20.6 % van zijn westrijden marqeuz 38%

Wat een afgunst :? Okey, hij is een beetje kleurloos en heeft iets minder killer-mentaliteit dan de andere aliens.... Maar staat wel mooi in de top 10 beste coureurs aller tijden. Dus ksssstt scheer je weg. De tuinkabouter heeft meer als jou bereikt.
 
Wat een afgunst :? Okey, hij is een beetje kleurloos en heeft iets minder killer-mentaliteit dan de andere aliens.... Maar staat wel mooi in de top 10 beste coureurs aller tijden. Dus ksssstt scheer je weg. De tuinkabouter heeft meer als jou bereikt.

Ik vind Dani één van de meest constantste van het hele veld ....ja die titel dat ontbreekt nog maar heb hem hoog staan hoor.
En waarom nou altijd die opmerking van bepaalde MFers van kabouter , roggel en mafkees .....vind het nml een beetje zielig.
 
Ik vind Dani één van de meest constantste van het hele veld ....ja die titel dat ontbreekt nog maar heb hem hoog staan hoor.
En waarom nou altijd die opmerking van bepaalde MFers van kabouter , roggel en mafkees .....vind het nml een beetje zielig.

helemaal met je eens gerrit! behoorlijk zielige reacties waar ik dan ook nooit op reageer, Mr big post alleen maar zulke shit, dusja lekker laten gaan. :z
 
Ik vind Dani één van de meest constantste van het hele veld ....ja die titel dat ontbreekt nog maar heb hem hoog staan hoor.
En waarom nou altijd die opmerking van bepaalde MFers van kabouter , roggel en mafkees .....vind het nml een beetje zielig.

Je vergeet 'Gorgel' en 'Marcrash' :+

Dat jij een woordgrapje, een verbastering van een naam, een beetje zielig vindt is natuurlijk geheel aan jou.

Het verwonderd me op mijn beurt wel dat je over zoiets onschuldigs (er wordt immers niet gescholden o.i.d.) valt terwijl je zelf bijvoorbeeld vraagt of er ook wc-papier is van Rossi en de verbastering 'ellendetinus' kennelijk wel leuk vond?

Dat lijkt niet erg consequent maar ook dat is natuurlijk geheel aan jou.

Ik begrijp dat jij een fanatieke racefan bent en daarbij ook nog een voorkeur hebt voor Gorgel Jorge, maar laat diegene zonder zonde de eerste steen werpen en tot die tijd, neem het allemaal niet zo serieus? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan