Marc Marquez topic deel II

.
8E3FE974-B950-40BC-9431-A9BA7807DD6D.jpeg
 
Veel mensen denken dar Rossi de beste was is en blijft. Hij WAS ooit de beste maar nu met lange na niet meer. Zijn tijd is echt geweest ofwel vergane glorie. Hoop dan ook van harte dat Marc nog net even een titel meer pakt dan dat Rossi heeft gedaan. En het ligt niet alleen aan de yamaha zeer zeker ook aan dat hij langzaam maar toch zeker te oud word.
 
Maar waarom hoop je dat Marquez een titel meer pakt. Wat probeer je nou te zeggen...
Hij kan het zuur bedoelen, maar ik denk dat-ie bedoelt: al die mensen die willen volhouden dat Rossi voor eens en altijd de allerbeste is moeten onder ogen zien dat een ander (Marquez of wie dan ook) méér titels heeft, en daarmee misschien ook méér recht op die titel van "allerbeste". Als bevestiging dat Rossi's tijdperk toch echt voorbij is.

Rossi was voor mij degene waarmee ik opgroeide (min of meer - ik was wat laat met het hele GP-gebeuren), dus altijd net iets specialer. Leg zijn statistieken naast die van Marquez en het is niet heel uiteenlopend. Elk tijdperk heeft z'n titanen.
 
Ergens gelezen.. Rossi the GOAT en Marquez the BOAT (best of all times). Rossi the greatest omdat hij ook buiten de baan zoveel aandacht trekt en Marquez the best of all times, omdat hij misschien wel beter is..... Ik denk wel dat het tijdperk van Rossi voorbij is, maar ik het erg van hem genoten, zoals ik nu ook bij Marquez doe. Wat een fantastische rijstijl heeft Marquez toch... en ook nog constant presteren.
 
Rossi is toch voor altijd de kampioen bij de fans ;) mm word in Spanje erg gewaardeerd maar dat is deels afkeer tegen Rossi denk ik.

Neemt niet weg dat het een super coureur is.
 
Rossi is toch voor altijd de kampioen bij de fans ;) mm word in Spanje erg gewaardeerd maar dat is deels afkeer tegen Rossi denk ik.

Neemt niet weg dat het een super coureur is.

Beetje kortzichtig en subjectief.........................denk ik 🤗
 
Laatst bewerkt:
Dat mag ;) jouw afkeer tegen Rossi is volgens mij groot genoeg om zeer zeker daar niet objectief over te kunnen oordelen
 
Wat een verheerlijking van Marquez weer zeg. Ligt vaker langs zijn motor dan dat hij er op zit :N Nee, hij kan ook beter stoppen!















Deze reactie zou ironie kunnen bevatten
 
Hoe lang loopt zijn contract met HCR? En hoe lang wil hij eigenlijk doorgaan?
Een record gaat hij in ieder geval nooit halen. 😂
 
Dat zeker. Die gaat zeker meer titels dan Rossi halen. Ik hoop dat ie nog een keer op een ander merk probeert 😁
Dat hoop ik ook.
Dat die het met een Honda kan.
Weten we nu wel.
Als Ducati nog een keer de wk wil pakken.
Dan is het met de nieuwe contract besprekingen het moment om de knip te trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan