Marc Marquez topic deel II

Dat hoop ik ook.
Dat die het met een Honda kan.
Weten we nu wel.
Als Ducati nog een keer de wk wil pakken.
Dan is het met de nieuwe contract besprekingen het moment om de knip te trekken.

Ducati heeft al te vaak de knip getrokken om kampioenen binnen te halen .... ;)
 
Onze sympathieke vriend 🤗heeft,tegen alle verwachtingen in,weer eens gewonnen🤪
 
Ik vond het wel mooi, die ontlading.

Het is toch prachtig dat je als meest gehate coureur op het thuis circuit van Rossi wint.

Daarnaast is hij natuurlijk de laatste races steeds verslagen waarbij het om een 1 tegen 1 duel ging, dus ik snap de ontlading wel.
 
Dat Marquez een toch wel wat ongezonde fixatie op Rossi heeft, valt nu toch wel wat lastig te ontkennen...zoals hij de winst op Fabio vierde als een bronstige baviaan die net het meest begeerde vrouwtje van de troep de beurt van haar leven gegeven heeft...

So true. Dezelfde bezeten kop als zijn pa iedere keer in de Honda pitbox. Op het enge af soms.
 
Maar dat doet wederom niets af aan zijn prestaties. Man wat hoopte ik wederom dat Quartararo hem eindelijk eens ging verslaan. Maar je zag het idd zoals hierboven al vermeld, ronden van te voren al aankomen. En dat zegt iets over de overmacht en het berekenend rijden van Marquez.
 
Ach het is een echte Spanjool en je kan de gedrevenheid en prestaties alleen maar bewonderen,Rossi wat minder sympathiek en wat van dat vuur onder Rossi z,n reet en dan wint hij misschien ook nog eens een keer een GP,aan de motor ligt het niet als je Fabio ziet. :Y
 
Ach het is een echte Spanjool en je kan de gedrevenheid en prestaties alleen maar bewonderen,Rossi wat minder sympathiek en wat van dat vuur onder Rossi z,n reet en dan wint hij misschien ook nog eens een keer een GP,aan de motor ligt het niet als je Fabio ziet. :Y

Marquez is als rookie direct op de Repsol gezet, terwijl een talent als Zarco de MotoGP nu via de achterdeur verlaat. Ik denk dat er meer strijd komt als Yamaha een Zarco of een Quartararo direct in het fabrieksteam op neemt.
 
Marquez is als rookie direct op de Repsol gezet, terwijl een talent als Zarco de MotoGP nu via de achterdeur verlaat. Ik denk dat er meer strijd komt als Yamaha een Zarco of een Quartararo direct in het fabrieksteam op neemt.
Het is niet de motor alleen,maar de kerel die er op zit,kijk maar naar de andere knakkers die op een vergelijkbare Honda als MM zitten,die rijden
er lang niet zo hard mee,de motor moet je gewoon liggen anders rijd je er geen deuk mee in een pakje boter,kijk ook maar naar Zarco die lang niet zo snel
is met de KTM als Pol en hoelang het wel niet geduurd heeft om kamikaze Lorenzo op de Duc iets te laten presteren,dus alleen overstappen is geen garantie dat ze dan hard gaan.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet de motor alleen,maar de kerel die er op zit,kijk maar naar de andere knakkers die op een vergelijkbare Honda als MM zitten,die rijden
er lang niet zo hard mee,de motor moet je gewoon liggen anders rijd je er geen deuk mee in een pakje boter,kijk ook maar naar Zarco die lang niet zo snel
is met de KTM als Pol en hoelang het wel niet geduurd heeft om kamikaze Lorenzo op de Duc iets te laten presteren,dus alleen overstappen is geen garantie dat ze dan hard gaan.

Precies. En de Yamaha zat Zarco als gegoten. Idem voor Qurtararo.
 
Precies. En de Yamaha zat Zarco als gegoten. Idem voor Qurtararo.
Quartararo maakt in dit 1ste seizoen al grotere stappen en indruk dan zarco vind ik.
Zarco doet zichzelf te kort door zn poot stijf te houden.. reed de banden elke race aan stront en kan niet zo goed omgaan met druk.

Dat mm gisteren veel sneller was op bepaalde punten maar er niet voorbij wilde vond ik 1 van de dingen die hem een nog completere coureur maken.. toch zag ik ook liever fabio winnen
 
Marquez is als rookie direct op de Repsol gezet, terwijl een talent als Zarco de MotoGP nu via de achterdeur verlaat. Ik denk dat er meer strijd komt als Yamaha een Zarco of een Quartararo direct in het fabrieksteam op neemt.
Kan je toch moeilijk vergelijken, MM reed in het eerste seizoen moto2 direct mee voor de winst/kampioenschap. De andere genoemde hebben toch een aanpassingsperiode nodig gehad. Hij is gewoon een uitzonderlijk talent.
 
Niemand zal het enorme talent van Marquez ontkennen.
Maar ik vind het om de een of andere reden een eng mannetje en als ik zijn vader zie, weet ik wel van wie zijn zoons dat enge hebben.
 
Niemand zal het enorme talent van Marquez ontkennen.
Maar ik vind het om de een of andere reden een eng mannetje en als ik zijn vader zie, weet ik wel van wie zijn zoons dat enge hebben.

Zo,dat is goed om te weten 🤔
ik zal er op letten bij de volgende motogp race:Y
 
Ik wou dat ze allemaal zoiets hadden ....enge vaders met snelle jongens , dan zien we pas echt spannende races.

Snelle jongen....
Die jongere uitvoering kan qua talent niet tippen aan zijn oudere broer.

Verder wel met je eens dat er zowel wat betreft snelheid als wat betreft spektakel nog wel een paar Marc Marquessen bij mogen komen.
Dan heb je idd elke wedstrijd vuurwerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan