Marc Marquez topic deel II

Naar Honda gaan lijkt me toch wel een kans voor Dovi om terug te keren in de MotoGP. En voor Honda een goede optie om een ervaren topcoureur te hebben.
 
Die gedrevenheid zal inderdaad niet zomaar weg zijn.... maar als dat bovenarmpje gewoon verprutst is wordt het toch moeilijk. Ik denk en hoop dat het nog wel kan goedkomen. Maar die tijdsdruk is natuurlijk niet normaal. Misschien moet hij lekker een jaartje vrij nemen, zijn broertje laten vervangen en in 2022 echt genadeloos hard terugkomen.
 
En ook niet zomaar want kreeg nou niet de indruk dat honda veel voor hem wilde doen mbt de motor sinds mm er bijgekomen was...
 
Puig heeft in ieder geval een functie waar je niet omheen kunt. En er was al oud zeer door hun eerste "samenwerking" ... dat is daarna alleen maar verslechterd...
 
De geruchten over 'n mogelijk derde operatie blijven hardnekkig. Iemand nog betrouwbare info gevonden?
Uit de beschikbare medische info dringt het beeld zich op dat er mogelijk toch schade aan de zenuw in de arm is ontstaan.
Als gevolg van een te snelle terugkeer op het circuit. 😬
 
Ik heb net Alberto Puig gesproken en hij heeft me verzekerd dat er niks aan de hand is, hij absoluut geen 3e operatie hoeft te ondergaan en de revalidatie volledig volgens plan verloopt.

E4A9D2C6-8E58-4658-BCDD-97C77B52B96B.jpeg
 
Kijk, dat is nog 'ns betrouwbare info! Hoop wel dat het klopt wat Puig heeft verteld want
de man op het plaatje is korte tijd later geëxecuteerd. 😬
De locals lachten er om, zelfs de Amerikanen namen hem niet serieus. _O-

Na de val van Bagdad werd Al-Sahaf voor korte tijd gevangengenomen door het Amerikaanse leger, maar er werd geen reden gevonden om hem te vervolgen. Hij verhuisde vervolgens met zijn gezin naar de Verenigde Arabische Emiraten.[1]

I like happy endings. :')
 
De locals lachten er om, zelfs de Amerikanen namen hem niet serieus. _O-

Na de val van Bagdad werd Al-Sahaf voor korte tijd gevangengenomen door het Amerikaanse leger, maar er werd geen reden gevonden om hem te vervolgen. Hij verhuisde vervolgens met zijn gezin naar de Verenigde Arabische Emiraten.[1]

I like happy endings. :')
Ik kan mij de persconferenties van hem nog wel herinneren.
Was geweldig.
Later hadden we ook een website gevonden met al die uitspraken van hem, we hebben wat afgelachen.
 

Zo, meerdere media melden dat Marquez (hoogstwaarschijnlijk) nog een 3de operatie moet ondergaan waarna hij er zeker weer 5 maanden uit ligt. Dan mis je dus de eerste 3 á 4 GP's van het seizoen.
 

Zo, meerdere media melden dat Marquez (hoogstwaarschijnlijk) nog een 3de operatie moet ondergaan waarna hij er zeker weer 5 maanden uit ligt. Dan mis je dus de eerste 3 á 4 GP's van het seizoen.
Ik zou het bijzonder vinden als we hem uberhaupt op een MotoGp machine stapt
 

Zo, meerdere media melden dat Marquez (hoogstwaarschijnlijk) nog een 3de operatie moet ondergaan waarna hij er zeker weer 5 maanden uit ligt. Dan mis je dus de eerste 3 á 4 GP's van het seizoen.
Mm zijn sterke punt tov andere coureurs was dat hij niet zwaar maar wel beresterk was, en dat icm zijn reflexen.
Dat is hij nu kwijt, en ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat hij dat ook nooit meer terug krijgt. Het blijft MM dus ik verbaas me nergens over, maar toch heb ik nu zo langzamerhand het idee dat we MM nooit meer op motogp motor gaan zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan