Marc Marquez topic deel II

Ik vind Dani één van de meest constantste van het hele veld ....ja die titel dat ontbreekt nog maar heb hem hoog staan hoor.
En waarom nou altijd die opmerking van bepaalde MFers van kabouter , roggel en mafkees .....vind het nml een beetje zielig.

Achja een kleinigheidje hou je toch.................. O-) En als je al een paar jaar met je breekbare (want dat is tie) reet op de snelste motor van het veld zit, mag je daar natuurlijk niet direct een wereldtitel van verwachten. Zo belangrijk is een wereldtitel nu ook weer niet in de motoGP...... |(

Ik heb persoonlijk niets tegen Dani, ik gun het hem zelfs het meest van de top-4 op dit moment, maar hij maakt het gewoon niet waar, al jaren niet. Dus daarom snap ik niet dat hij nog steeds op die Honda zit, naast een een andere Spanjaard.........?!! -O-
 
Ik gun het Dani ook, lijkt een harde werker met meer pech dan hij verdiend.

Aan de andere kant zal het rondjes rijden hem in staat stellen om er een bijzonder plezierige levensstijl op na te houden dus echt medelijden heb ik niet met hem.
 
Honda wil een titelkandidaat op de ene fiets, en een winnaar op de andere. De titelkandidaten hebben ze gehad in de vorm van Hayden, Stoner en Marquez. Pedrosa is de winnaar op de andere en heeft ook dat elk jaar waargemaakt.

Volgens mij is het bij Honda redelijk duidelijk hoe je in het fabrieksteam terecht kunt komen: je moet met de klantenmotor Dani structureel bij kunnen benen. Dat is Alvaro Bautista, Stefan Bradl, Hiroshi Aoyama, Randy de Puniet, Alex de Angelis en Toni Elias zelden tot nooit gelukt. Andrea Dovizioso kwam redelijk in de buurt en verving Hayden op de fabrieks Honda. De tweede coureur die in de buurt kwam, was Marco Simoncelli.

Van Cal Crutchlow en Scott Redding heeft Dani momenteel niks te vrezen. De vraag is vooral: wordt zijn huidige contract nog verlengd na 2016? Jack Miller staat tegen die tijd te trappelen om een upgrade, en er azen wel meer Moto2-coureurs op zijn zitje.
 
Ik vind Dani één van de meest constantste van het hele veld ....ja die titel dat ontbreekt nog maar heb hem hoog staan hoor.
En waarom nou altijd die opmerking van bepaalde MFers van kabouter , roggel en mafkees .....vind het nml een beetje zielig.

Dat is idd nergens voor nodig...
 
Gein in de pitbox en omstreken met de hekjeRepsolChallenge :
 
Laatst bewerkt:
even spammen voor de V&D in Utreg... ;)

full
 
Wat een stom gelul toch iedere keer over dani.
Hij is één van de beste 2e coureur die je naast je wereld kampioen kan hebben.
En die heb je hard nodig om je constructeur 's titel binnen te halen.
Is niet mijn favoriet .
Maar gun hem wel een keer een wk titel.
Denk namelijk wel dat het een hele harde werker is.
Zo blijven knallen naar zoveel pech.
Ik zeg hulde voor dani
 
Wat een stom gelul toch iedere keer over dani.
Hij is één van de beste 2e coureur die je naast je wereld kampioen kan hebben.
En die heb je hard nodig om je constructeur 's titel binnen te halen.
Is niet mijn favoriet .
Maar gun hem wel een keer een wk titel.
Denk namelijk wel dat het een hele harde werker is.
Zo blijven knallen naar zoveel pech.
Ik zeg hulde voor dani

Dani Pedrosa is als Rubens Barrichello, als Mark Webber: Nuttige 2e coureurs in een team, met een mooie carrière. Maar net te kort komen om wereldkampioen te kunnen worden. Maar dat wil niet zeggen dat je ze af hoeft te zeiken. Ze draaien mee in de top. Dat gaat ons, toetsenbordridders in ieder geval niet lukken :N
 
Dani Pedrosa is als Rubens Barrichello, als Mark Webber: Nuttige 2e coureurs in een team, met een mooie carrière. Maar net te kort komen om wereldkampioen te kunnen worden. Maar dat wil niet zeggen dat je ze af hoeft te zeiken. Ze draaien mee in de top. Dat gaat ons, toetsenbordridders in ieder geval niet lukken :N
Dat bedoel ik
 
Laatst bewerkt:
Wat een stom gelul toch iedere keer over dani.
Hij is één van de beste 2e coureur die je naast je wereld kampioen kan hebben.
En die heb je hard nodig om je constructeur 's titel binnen te halen.
Is niet mijn favoriet .
Maar gun hem wel een keer een wk titel.
Denk namelijk wel dat het een hele harde werker is.
Zo blijven knallen naar zoveel pech.
Ik zeg hulde voor dani

Een nuttige stabiele 2de coureur rijd het hele jaar, om zodoende idd nuttig te zijn. Data te verzamelen om een vergelijking te hebben voor je eerste coureur en punten af te snoepen van de concurentie. Maar dat lukt met Dani ook niet erg. Dus jouw stelling vind ik niet helemaal opgaan. :N
Dat ie velen malen beter aan kan geven welke kant ze op moeten met de Honda dan Marquez, is de laatste tijd wel weer bewezen volgens mij. Hij rijd weer na zijn korte periode afwezig zijn, en meteen gaat het weer de goede kant op. Dus ik beweer ook niet dat het een slechte coureur is helemaal niet zelfs ;) , maar ik verwonder me over het feit dat ie zo lang de kans krijgt bij Honda. Maar misschien hebben jullie gelijk en doet ie al wat Honda van hem eist. :P
 
Een nuttige stabiele 2de coureur rijd het hele jaar, om zodoende idd nuttig te zijn. Data te verzamelen om een vergelijking te hebben voor je eerste coureur en punten af te snoepen van de concurentie. Maar dat lukt met Dani ook niet erg. Dus jouw stelling vind ik niet helemaal opgaan. :N
Dat ie velen malen beter aan kan geven welke kant ze op moeten met de Honda dan Marquez, is de laatste tijd wel weer bewezen volgens mij. Hij rijd weer na zijn korte periode afwezig zijn, en meteen gaat het weer de goede kant op. Dus ik beweer ook niet dat het een slechte coureur is helemaal niet zelfs ;) , maar ik verwonder me over het feit dat ie zo lang de kans krijgt bij Honda. Maar misschien hebben jullie gelijk en doet ie al wat Honda van hem eist. :P

Die opgepompte onderarm kon hijzelf zozeer niets aan doen, dus beetje flauw om het dat soort van aan te rekenen. Maar wat bedoel je met welke kant op gaan?
Marquez heeft dit jaar een frame voor zijn kiezen gekregen waar hij blijkbaar niet alles kan geven wat hij zou willen. Het heeft even geduurd voordat voordat ze inzagen dat het met dat frame dit seizoen niets meer ging worden. Ze zullen hem ook niet zomaar even op een oud frame zetten na een race of 2.
 
Die opgepompte onderarm kon hijzelf zozeer niets aan doen, dus beetje flauw om het dat soort van aan te rekenen. Maar wat bedoel je met welke kant op gaan?
Marquez heeft dit jaar een frame voor zijn kiezen gekregen waar hij blijkbaar niet alles kan geven wat hij zou willen. Het heeft even geduurd voordat voordat ze inzagen dat het met dat frame dit seizoen niets meer ging worden. Ze zullen hem ook niet zomaar even op een oud frame zetten na een race of 2.

Flauw of niet. Het gebeurd hem wel weer. Hij wordt/is er ook wel eens afgereden, niet zijn schuld, maar ondervind wel een tijd lang de nadelige gevolgen hiervan. En kan dus zijn taak niet uitvoeren. Flauw heeft daar weinig mee te maken (mijn mening), het zijn de feiten.
 
Dani Pedrosa is als Rubens Barrichello, als Mark Webber: Nuttige 2e coureurs in een team, met een mooie carrière. Maar net te kort komen om wereldkampioen te kunnen worden. Maar dat wil niet zeggen dat je ze af hoeft te zeiken. Ze draaien mee in de top. Dat gaat ons, toetsenbordridders in ieder geval niet lukken :N
Het enige wat ik van dat rijtje coureurs wil hebben is de bankrekening. :9
Hoewel.. de kop van Mark Webber doet het ook wel beter bij de vrouwtjes. :+

King.jpg
 
Uuuh je bent toch geen geldwolfhomo geworden ........... :+ :+ :+ :+ :+
Nou, even thuis zonder werk en ook geen uitkering.
Reorganisatie bij de werkgever waar ik nog moest starten en een vaste baan voor heb verlaten. Alles is welkom en een vervroegd pensioen zonder zorgen helemaal. :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, even thuis zonder werk en ook geen uitkering.
Reorganisatie bij de werkgever waar ik nog moest starten en een vaste baan voor heb verlaten. Alles is welkom en een vervroegd pensioen zonder zorgen helemaal. :+

Aansprakelijk stellen want dit wisten ze al,dan zijn het behoorlijke horken dat ze jou toch je baan laten opzeggen :r
 
Het is dan ook duidelijk dat hij niet uit het juiste hout is gesneden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan