Marc Marquez topic deel II

Ondanks ik het hem niet gun en hij verreweg de beste rijder op de grid is (misschien dat fq daar verandering in kan brengen) zou ik het niet erg vinden als hij een seizoen over zou slaan. De eindstand tussen de overige coureurs was in 2019 dermate klein dat ik een interessant seizoen verwacht als hij niet mee zou doen.
Tja we halen de we
Tja als je de beste bent , en de anderen om de prijs "best of the rest " strijden kan dat wel eens frustrerend zijn voor wat "fans "van de MotoGp.
Ach al doet M niet mee dan gaat Fabio er vandoor en blijft het alsnog saai,er moet nu eenmaal iemand de beste zijn,
en als die iedere keer wint dan is dat nu eenmaal zo,een goede reden voor de rest om extra hun best te doen. :Y
Nu ben ik geen fan van Marc maar ook al rijd hij in zijn uppie vooraan blijft het mooi om te zien wat voor ongelofelijke
hellingshoeken de man maakt.
 
Men praat nog steeds alsof hij elke race domineerde.. de overmacht was er in vele races al wel af en dat kan komend seizoen nog maar zo eens erger worden.
Wat leuk is voor de neutrale kijker
 
Men praat nog steeds alsof hij elke race domineerde.. de overmacht was er in vele races al wel af en dat kan komend seizoen nog maar zo eens erger worden.
Wat leuk is voor de neutrale kijker

De overmacht was er wel af? De beste man is slechts in één race niet als eerste of tweede gefinisht omdat hij toen was gecrasht. Ik vind dat behoorlijk machtig :p
 
Men praat nog steeds alsof hij elke race domineerde.. de overmacht was er in vele races al wel af en dat kan komend seizoen nog maar zo eens erger worden.
Wat leuk is voor de neutrale kijker
Je heb zeker het hele seizoen ergens onder een rots gezeten 🤪 ,de man heeft maar liefst met 151 punten voorsprong het WK gewonnen,
en in z,n eentje het constructeurs kampioenschap verzekert voor Honda,als dat geen overmacht is:P
 
De overmacht was er wel af? De beste man is slechts in één race niet als eerste of tweede gefinisht omdat hij toen was gecrasht. Ik vind dat behoorlijk machtig :p
Machtig zeker, maar race na race met 20+ seconden voorsprong is er al ff niet meer bij, vaak in de laatste ronde(n) nog iemand moeten verschalken net voor de finish :Y
Alleen maar beter voor de kijkers 8-)

verder heeft ie inderdaad haast in zn eentje de constructeurs titel binnengehaald en domineert hij zeker nog wel, maar zo op meerdere manieren gaaf zijn als de concurrentie dichterbij komt en blijft :Y
 
Ach aankomend seizoen gaat hij met een mitella voor zijn schouder rijden zo heeft de concurrentie nog een heel klein kansje:P
 
Men praat nog steeds alsof hij elke race domineerde.. de overmacht was er in vele races al wel af en dat kan komend seizoen nog maar zo eens erger worden.
Wat leuk is voor de neutrale kijker

Dat menneke gaat meer en meer zijn koppie gebruiken. Waarom ronde na ronde op de limiet rijden om 10-20-30 seconden voorsprong op te bouwen als je met 1 seconde voorsprong ook eerste wordt ?
Misschien hebben de sponsoren en dorna hem opgelegd dat hij het voor de kijkcijfers (inkomsten) spannend moet houden ;)
 
Dat menneke gaat meer en meer zijn koppie gebruiken. Waarom ronde na ronde op de limiet rijden om 10-20-30 seconden voorsprong op te bouwen als je met 1 seconde voorsprong ook eerste wordt ?
Misschien hebben de sponsoren en dorna hem opgelegd dat hij het voor de kijkcijfers (inkomsten) spannend moet houden ;)
Kom er maar in Ted! Al een poosje niet gezien trouwens...
 
De overmacht was er wel af? De beste man is slechts in één race niet als eerste of tweede gefinisht omdat hij toen was gecrasht. Ik vind dat behoorlijk machtig :p
Nou je zegt het zelf al ; 1ste of 2de.. als hij zoveel overmacht zou hebben word je niet in de laatste ronde te kakken gezet ;)

Je heb zeker het hele seizoen ergens onder een rots gezeten 🤪 ,de man heeft maar liefst met 151 punten voorsprong het WK gewonnen,
en in z,n eentje het constructeurs kampioenschap verzekert voor Honda,als dat geen overmacht is:P
Even beter lezen ;) Ik heb het over de races, daar is zijn overmacht een stuk minder geworden.
in het wk was dat niet terug te zien

Dat menneke gaat meer en meer zijn koppie gebruiken. Waarom ronde na ronde op de limiet rijden om 10-20-30 seconden voorsprong op te bouwen als je met 1 seconde voorsprong ook eerste wordt ?
Misschien hebben de sponsoren en dorna hem opgelegd dat hij het voor de kijkcijfers (inkomsten) spannend moet houden ;)
Sommige dingen zie ik hem ook verstandiger doen maar denk nu eens aan de kwali op brno ? heeft hij toch nog even voor op de kop gekregen omdat hij alles op alles zette voor een verbetering.
of sepang.. achter fabio aan.

in de races is hij het zeker geworden, hij weet wanneer hij het beste toe kan slaan en weet ook dat het soms beter is om veilig 2de te worden.
Misschien dat hij daardoor mij het idee geeft dat de overmacht er af is
 
Nou je zegt het zelf al ; 1ste of 2de.. als hij zoveel overmacht zou hebben word je niet in de laatste ronde te kakken gezet ;)

In de laatste meters zelfs. Die momentjes met Rins en Dovizioso waren echt geweldig maar ik blijf erbij. Als je 19 van de 20 races als 1e of 2e over streept komt ben je oppermachtig, daar is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen.

En ik ben écht geen MM fan. Verre van. Maar het feit dat het veld regelmatig zo dicht bij elkaar zat geeft ook wel aan hoe hoog het niveau in de GP is. Filerijden zoals in de F1 is godzijdank iets wat we in de GP niet zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
In de laatste meters zelfs. Die momentjes met Rins en Dovizioso waren echt geweldig maar ik blijf erbij. Als je 19 van de 20 races als 1e of 2e over streept komt ben je oppermachtig, daar is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen.

En ik ben écht geen MM fan. Verre van. Maar het feit dat het veld regelmatig zo dicht bij elkaar zat geeft ook wel aan hoe hoog het niveau in de GP is. Filerijden zoals in de F1 is godzijdank iets wat we in de GP niet zien.
Of mss ligt het aan de michelin banden, die moet je beter "managen" dan de bridgestone banden.
 
In de laatste meters zelfs. Die momentjes met Rins en Dovizioso waren echt geweldig maar ik blijf erbij. Als je 19 van de 20 races als 1e of 2e over streept komt ben je oppermachtig, daar is wat mij betreft geen speld tussen te krijgen.

En ik ben écht geen MM fan. Verre van. Maar het feit dat het veld regelmatig zo dicht bij elkaar zat geeft ook wel aan hoe hoog het niveau in de GP is. Filerijden zoals in de F1 is godzijdank iets wat we in de GP niet zien.

Zeker is hij oppermachtig, alleen niet meer zoals het geweest is.
Afgelopen jaar is hij een paar keer in de laatste sector gepasseerd en dat laat je echt neit gebeuren als je veel over hebt.
Hij kan de banden managen maar dat kan een Dovi bijvoorbeeld ook.
Ik zal niet zeggen dat hij niet boven de rest uitsteekt, alleen is het verschil wel eens veel groter geweest.
 
Of mss ligt het aan de michelin banden, die moet je beter "managen" dan de bridgestone banden.
Juist DOOR de Michelin-banden moest MM zijn tempo meer managen.
Je ziet dus dat hij kijkt of hij weg kan rijden zonder idioot veel van de banden te vergen.
Lukt dat, dan gaat hij meestal geen seconde per rondje wegrijden, maar laat hij zijn tempo snel zakken nadat hij 3 seconden voor ligt tot op een tempo dat nog maar minimaal sneller is dan de "achterblijvers".... :+
Alleen als hij vrij zeker weet dat ze banden goed genoeg zijn wil hij nog wel eens de hele race het gas er op houden.
 
Zeker is hij oppermachtig, alleen niet meer zoals het geweest is.
Afgelopen jaar is hij een paar keer in de laatste sector gepasseerd en dat laat je echt neit gebeuren als je veel over hebt.
Hij kan de banden managen maar dat kan een Dovi bijvoorbeeld ook.
Ik zal niet zeggen dat hij niet boven de rest uitsteekt, alleen is het verschil wel eens veel groter geweest.
Hij rijd gewoon meer berekent,en hij moet goed op het verbruik letten,er zit geen druppel meer benzine in dan nodig is,
verder heeft Fabio hem 1x kunnen verrassen maar dat was gauw over de opvolgende wedstrijden.
 
Hij rijd iets meer met het verstand ja.. maar je gaat mij niet wijs maken dat hij het leuk vind om 2de te worden.
Dan moeten ze er maar iets meer benzine in gooien zodat hij de laatste paar rondes weg kan lopen..
Fabio heeft hem niet verrast voor zover ik weet, waar doel jij op ?
 
Hij rijd iets meer met het verstand ja.. maar je gaat mij niet wijs maken dat hij het leuk vind om 2de te worden.
Dan moeten ze er maar iets meer benzine in gooien zodat hij de laatste paar rondes weg kan lopen..
Fabio heeft hem niet verrast voor zover ik weet, waar doel jij op ?
Was 1 van de laatste wedstrijden weet niet meer welke dat Fabio Marc verraste door hem voorbij te gaan ,al heeft Marc uiteindelijk toch gewonnen.
 
Was 1 van de laatste wedstrijden weet niet meer welke dat Fabio Marc verraste door hem voorbij te gaan ,al heeft Marc uiteindelijk toch gewonnen.

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld maar ik denk niet dat het Marquez heeft verrast ;)
Hij weet ook dat hij op het rechte stuk er op zn minst weer naast zit
 
Ervaring met ladyboys? O-)
Soort van .. gewoon in Den Haag bij de Thai.
Kreeg ongevraagd twee dames en een heer van het restaurant om op stap te gaan.
Na het eerste drankje ben ik er snel tussenuit gewipt. Wat keken ze raar. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan