Marc Marquez topic deel II

Please Marc, start with a little confidence, but not too much confidence. Top fifteen is ok for Portimão.
I want to see you in good health next races. 😘
 
Denk eerder dat hij ietwat voorzichtig aan gaat doen,nog een keer op die zelfde plek vallen en het
kan wel eens voorgoed afgelopen zijn met racen.
 
Ondanks dat ik het een klootzak vind, hoop ik echt dat hij weer tot 80 procent van zijn oude niveau kan terug komen, dan krijgen we nog een paar spannende seizoenen te zien.
 
Denk eerder dat hij ietwat voorzichtig aan gaat doen,nog een keer op die zelfde plek vallen en het
kan wel eens voorgoed afgelopen zijn met racen.
Een echte racer zoals Marquez gaat echt niet bij iedere bocht nadenken dat hij zo weer kan vallen met alle gevolgen van dien.
Die gasten weten dat er risico's zijn, maar zijn gek genoeg ze te nemen.

Er is maar 1 doel op zondag en dat is de race winnen.
 
Een echte racer zoals Marquez gaat echt niet bij iedere bocht nadenken dat hij zo weer kan vallen met alle gevolgen van dien.
Die gasten weten dat er risico's zijn, maar zijn gek genoeg ze te nemen.

Er is maar 1 doel op zondag en dat is de race winnen.
We gaan het meemaken:]:Y
Wij nemen zelf grotere risico,s door elke dag in het verkeer met de nodige malloten rond te rijden ,maar na een 9 maanden revalidatie
gaat hij echt niet in het begin op z,n max rijden,bv ene Lorenzo had ook de nodige tijd nodig om weer aan de top mee te kunnen doen,
dat zal bij Marc niet veel anders zijn.
 
Laatst bewerkt:
1618381379622.png
 
:^

Stiekem is het net een mens.
Gefaseerd terugkomen kan ook het nieuwe perfectionistische doel zijn (1-3 races :+ ).
 
Ik denk dat hij er nu iets anders in staat, we gaan het zien.....
Ja ik denk niet dat hij nog een keer zo,n 9 maanden thuis wil blijven zitten,aan de andere kant wil hij maar
1 ding en dat is winnen,dus wie weet rijd hij weer gelijk vooraan mee,ergens in de middenmoot blijven rijden zoals Rossi zal hij zeker niet
willen dan stopt hij nog liever,voor de centen hoeft hij het zeker niet te blijven doen.
 
Dat Marquez wel leert word mij steeds duidelijker.
Vorige keer te vroeg terug gekomen en daardoor nu besloten dat hij echt 100% moest zijn voor zn terug keer.

Nu staat hij nog maar 40 punten achter op zarco en die zie ik niet als echte titel contender..
Maar zoals al eerder gezegd zie ik Marquez dit weekend geen potten breken, hooguit iets anders :P
 
Dat Marquez wel leert word mij steeds duidelijker.
Vorige keer te vroeg terug gekomen en daardoor nu besloten dat hij echt 100% moest zijn voor zn terug keer.

Nu staat hij nog maar 40 punten achter op zarco en die zie ik niet als echte titel contender..
Maar zoals al eerder gezegd zie ik Marquez dit weekend geen potten breken, hooguit iets anders :P
Oeh, Zarco niet als titel contender... Dat had ik ook, maar dat gevoel begint wel steeds minder sterk te worden.
 
potten.... botten.... één letter verschil en ik hoop dat hij de eerste breekt en niet de tweede. Ik hoop echt op een titelstrijd waar zich zoveel mogelijk coureurs in mengen. En als ik even snel tel zijn dat 2 fabrieks yamaha's, 2 suzuki's, 1 fabrieks honda en ergens 1 ducati, al vind ik die laatste moeilijker te voorspellen. Of dat nou een fabrieks gaat zijn of niet. Alles bij elkaar 6 coureurs, dikke prima als je het mij vraagt :t
 
Geen fan van hem geweest, maar zn afwezigheid en nu zn comeback ben ik wel heel benieuwd naar. Als hij het heel goed zou doen zou ik dat toch wel mooi vinden. Als hij weer gaat domineren ben ik hem vast zo weer zat :P
Een (te) dominante rijder is niet zo leuk nee, maar het hele MotoGP circus spint enorm garen bij dit verhaal, briljante publiciteit, reken maar dat er komend weekend goeie kijkcijfers zijn en dat er overal in alle sportmedia wel even kort aandacht is voor zijn comeback :t
 
Dat Marquez wel leert word mij steeds duidelijker.
Vorige keer te vroeg terug gekomen en daardoor nu besloten dat hij echt 100% moest zijn voor zn terug keer.

Nu staat hij nog maar 40 punten achter op zarco en die zie ik niet als echte titel contender..
Maar zoals al eerder gezegd zie ik Marquez dit weekend geen potten breken, hooguit iets anders :P
Gevaarlijke uitspraak!
 
Ik heb altijd volgehouden dat Marquez z'n grootste tegenstander nog moest tegenkomen, en dat de kans groot was dat hij dat zelf zou zijn. Tot dusver is dat uitgekomen, en ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij dit seizoen gaat aanpakken en presteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan