Marc Marquez topic deel II

FP3 is niet zo heel erg belangrijk. Hij heeft de rijlijnen en rempunten al weer allang gevonden. Ik ben benieuwd wat hij vanmiddag laat zien, Q2 is wel belangrijk.
Hij heeft aangegeven dat hij doet wat de anderen doen mbt remmen en tijdlijnen. Hij heeft nog wat tijd nodig om zijn gevoel helemaal terug te krijgen.
 
Nou 6e, morgen zie of hij het een hele wedstrijd gaat vol houden....
Ik vond het er uitzien alsof het toch wel een heel vermoeiend dagje was voor die arm, voor hij opstapte in Q2 stond hij aardig te wapperen met die arm. Dus benieuwd of hij het kan volhouden morgen. Zaterdag zijn ook aardig wat sessies.... meer dan een volledige race wat betreft rondes, maarja wel verdeeld over meer sessies.
 
Hoe bedoel je? Ik bedoelde dat als je in FP3 bij de eerste 10 zit je gelijk door bent naar Q2 en dan sta je inderdaad bij de eerste 12, niet bij de eerste 10 op de grid.
Jij schreef dat je dan een plek bij de eerste 10 op de grid had, ik veronderstel start grid. Klopt niet, die 2 van Q1 komen bij die 10 die rechtstreeks geplaatst zijn voor Q2 erbij dus 12 man. ;)
 
Zeg dat nou niet. Er was er hier 1 die zijn sok op zou eten ooit. Daarna hier amper nog gezien. Hopelijk is hij niet in zijn sok blijven hangen :)
Nou mag ook hopen dat het niet nodig is, heb schoenmaat 49.5 dus daar zit ik dan nog wel een dag of 2 op te kauwen 🤣
 
heb schoenmaat 49.5
Jeetje.... laarzen vinden een probleem ? En positie op de steuntjes ? Of is het allemaal te doen.

In het powerliftcentrum waar ik vroeger kwam trainde een collega sporter die die geen passende motorlaarzen kon vinden vanwege zijn kuiten.
Die waren zo groot als bloemkolen.
 
Laatst bewerkt:
Hoogste trede gaat niet lukken, wordt afzien voor nummer 93. Rechter bochten gaan moeilijk worden met dat "slappe" armpje, en de laatste 3 bochten zijn op hoge snelheid rechts. Dat gaat hij niet meer leuk vinden naarmate de race langer duurt.
 
Hoogste trede gaat niet lukken, wordt afzien voor nummer 93. Rechter bochten gaan moeilijk worden met dat "slappe" armpje, en de laatste 3 bochten zijn op hoge snelheid rechts. Dat gaat hij niet meer leuk vinden naarmate de race langer duurt.

Wat denk je van remmen....... Volledige bovenlijf drukt dan op die armen.

Ongeveer rond dezelfde tijd dat MM zijn arm brak, brak/verbrijzelde ik een vinger aan mijn dominante hand. Nu heb ik geen uitgebreide fysio en hersteltraining gedaan maar mijn onderarm en pols is nog altijd dunner dan voorheen, kracht in de hand is minder en als ik veel kracht zet voel ik nog zeurende pijn.

Hij heeft veel rondjes gedraaid dit weekend. Goed om terug in het ritme te komen...hopelijk voor hem heeft hij niet meteen teveel gedaan. Zou zonde zijn als ie zondag aan de start "al op" is vanwege al die rondjes...
 
Laatst bewerkt:
Gaat zeker ook moeilijker worden gedurende de race, helemaal gelijk in. Dat aanremmen voor bocht 1 is wel echt spectaculair trouwens. Het is gewoon een heel vet circuit om naar te kijken :t
 
maar 3 ronden gereden in de warm-up.
zal zich willen sparen vermoed ik, maar is toch geen goed teken voor de race. Winnen of een podium zal niet voor dit WE zijn.
 
Jeetje.... laarzen vinden een probleem ? En positie op de steuntjes ? Of is het allemaal te doen.

In het powerliftcentrum waar ik vroeger kwam trainde een collega sporter die die geen passende motorlaarzen kon vinden vanwege zijn kuiten.
Die waren zo groot als bloemkolen.
Er zijn ook krachtsporters die helemaal geen passende motorkleding kunnen vinden door hun borst- en armomvang...
 
Terug
Bovenaan Onderaan