Marc Marquez topic deel II

Zo kwam ik er dus op dat er een verschil moet zijn tussen banen die je tegen de klok in rijd en banen met meer linker dan rechter bochten
je maakt het moeilijker dan het is.
rijden ze tegen de klok in zijn alle linkerbochten opgeteld 360° meer dan alle rechterbochten opgeteld.
rijden ze met de klok mee is het omgekeerd : 360° meer rechter- dan linkerbochten.
 
Het verbaasde me positief wat Mafkees liet zien, ik vond het iig goed om te zien. En ik denk dat hij er vast nog wel 1 wint dit jaar, maar dominant zie ik hem nog niet heel snel worden.
Maar wat een meerwaarde heeft zijn overwinning dit seizoen nu al gegeven. Vorig jaar werd Mir wereldkampioen omdat Marquez uitgeschakeld was, (beetje te kort door de bocht) maar degene die dit jaar wereld kampioen wordt doet dat in een jaar dat Marquez ook minstens 1 wedstrijd won.
Ik vond het een saaie wedstrijd.
Oh het is prima als MM nog een wedstrijd wint, alleen hoop ik dat de titel tot de laatste wedstrijd spannend blijft met close racing met alle fabrikanten en diverse rijders.
MM had zichzelf uitgeschakeld en voor mij maakt dat de titel van Mir niet minder waard.
 
Het verbaasde me positief wat Mafkees liet zien, ik vond het iig goed om te zien. En ik denk dat hij er vast nog wel 1 wint dit jaar, maar dominant zie ik hem nog niet heel snel worden.
Maar wat een meerwaarde heeft zijn overwinning dit seizoen nu al gegeven. Vorig jaar werd Mir wereldkampioen omdat Marquez uitgeschakeld was, (beetje te kort door de bocht) maar degene die dit jaar wereld kampioen wordt doet dat in een jaar dat Marquez ook minstens 1 wedstrijd won.
Marc Marquez want zo heet deze snelle jongen kan nog wel wereldkampioen worden Mir won vorig jaar ook 1 Gp dus wie weet.
 
Ik vond het een saaie wedstrijd.
Oh het is prima als MM nog een wedstrijd wint, alleen hoop ik dat de titel tot de laatste wedstrijd spannend blijft met close racing met alle fabrikanten en diverse rijders.
MM had zichzelf uitgeschakeld en voor mij maakt dat de titel van Mir niet minder waard.
Kampioen ben je altijd terecht. Het ene kampioenschap heeft wel meer glans dan het andere. Mir is zeker weten liever kampioen terwijl Marquez fit is. Maar alsnog heeft hij het wél geflikt.
 
Dan waag ik ook wel even een gokje ;)
- binnen 3 rondjes in de top 10
- halverwege de race net wel of net niet top 5
- einde race ergens rond p7, beetje terugvallen door fysiek ongemak/vermoeidheid

Zo! en nou kijken morgen, druppels kunnen nogal uitmaken voor het 3e regeltje in mijn gokje, maar die komen er niet geloof ik. Hoe dan ook zal in eerste instantie zijn inhaalrace hard gaan, standje "rustig aan de race is lang" zit er toch niet op;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan