Marchel's Project Topic

komt er goed uit te zien!

heb je dat stuur bevesteging op de orgineele kroonplaat gemaakt?
of was dat al zo?

:] ps leuke teller!
 
dus als ik het goed begrijp ben je nu voor jan L*l een 25kw fiets aan het maken?

op kenteken tenminste :P

Ja -O- , maar ik heb ook een normaal frame. Die kan ik dus ook gaan gebruiken.

_O- , weet je dat wel zeker?... staat er niet vol per ingang vanaf een bepaalde datum?

Ja ingang per datum, vandaag. Voor beide categoriën. (Ze is ook al oude genoeg)

komt er goed uit te zien!

heb je dat stuur bevesteging op de orgineele kroonplaat gemaakt?
of was dat al zo?

:] ps leuke teller!

Gewoon op de orginele kroonplaat.
 
ik ben ook druk met mn fighter

full


maar wat word er allemaal op je nieuwe teller aangegeven?? en waar is hij te koop?

vind mn koplamp nog iets (klein beetje) te hoog zitten, maar kan nu niet zakken door de orginele tellers
 
Die teller geeft rpm / km / 2x tripmeter, eventueel benzine en allerlei controle lampjes aan. Zit geloof ik ook nog een instelbaar shiftlicht in. Heb er nog niets van aangesloten. Wou ik dit weekend gaan doen.

Maar mijn Buelletje rijd ook weer, dus weet nog niet of ik daar wel aan toe kom! :]
 
Ik moest wel een nieuw achterlicht op mijn Buell monteren, maar ik hou niet bepaald van standaard:

full
 
full


Zo rijdt ik er nu mee rond, eerst maar eens kijken of het heel blijft. Zo'n Buell sloopt nog wel eens wat. Als die heel blijft, werk ik hem nog even beter af en dan wordt het mooi zwart!
 
Zo even twee dagen in Germany geweest, lekker sturen in één of ander wald. Achterlicht geen krimp gegeven. Dat gaat dus wel goed. Belt van de buell deed het iets minder. Wegtrekken bij een Benzine-pomp, belt bleef achter! ;(

Maar 2km om de hoek zat een harleyshop. Daar even een nieuwe gehaald (auw dat deed zeer in de portomonne). Gemonteerd en weer verder gereden.

En eindelijk is het kontje voor de GS er. Ben al een beetje aan het pas maken geweest:

full
 
full


Heb nu het kontje zo zitten als het meisje wil. Heb wel de kont een behoorlijk stuk smaller aan de voorkant moeten maken. (Standaard is het kontje vrij breed. Aangezien het maar om een klein meiske gaat, is dit wel beter)

Ik heb de voorzijde van de orginele GS500 kont gebruikt. Zo sluit de fighter kont wel zo netjes aan bij de standaard GS tank.

Morgen eerst maar eens met het elektrisch aan de gang. B|
 
hmm zijn ook wat postjes verdwenen. Maar ik ben bezig met het elektrisch. Wat een k*t-klus. Moet allerlei dingen omleggen. Dan hou ik ook nog een enorm overschot aan draden over. MOet dus even een "paar"draadjes inkorten.

Ben ook al een paar kleine storingen tegen gekomen. Kan ik die nu gelijk mooi verhelpen!
 
daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen wat betreft de aansluiting van het zitje op de tank ! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan