Marchel's Project Topic

Marchel

Die hard MF'er
4 jul 2005
376
12
Nergens
Facebook
Instagram
Ik ben ook maar weer begonnen met ombouwen.

Binnenkort begin ik met de wederopbouw van mijn Buell. (Ben aangereden, moet ik nog herstellen). Zodra ik daar weer mee bezig ga zal ik de updates hier ook posten.


Maar mijn meisje wil ook een Fighter(tje), en aangezien die nu bezig is met haar rijbewijs. Moet er straks wel een motor voor haar staan als ze die heeft gehaald.

Gezien de afmetingen van mijn vriendin, moest het een niet te grote motor zijn om mee te beginnen. Het is dan ook een GS 500 geworden.

Woorden zeggen de meeste van ons niet zoveel. Piccie's wel.

full


Wensen lijstje van het meisje:

[*] Zwart (veel) (winter)
[*] Ander Kontje (op de motor, die van haar is al leuk :9 )
[*] Superbike stuur
[*] Kleine knippers
[*] Andere teller
[*] Dubbele koplamp
[*] Uitlaat inkorten
[*] Leuke (zwarte) spiegel

Als iemand nog iets heeft van bovenstaand, even laten weten. Probeer het ook nog zo goedkoop mogelijk te doen.
 
Laatst bewerkt:
Bedoeling is toch wel een redelijk hoge kont, ik moet er alleen rekenig mee houden dat ze nog wel met haar pootjes aan de grond kan komen.

En verder, minder is meer.
 
Bedoeling is toch wel een redelijk hoge kont, ik moet er alleen rekenig mee houden dat ze nog wel met haar pootjes aan de grond kan komen.

En verder, minder is meer.
Zitje wordt niet zoveel hoger als je de kont omhoog doet, dus dat komt wel goed.
Ben erg benieuwd.............

Grtjssssssssssssssssssssssss
 
heee nog een gs'je er bij!(niet dat er wijnig gsx-r zijn haha)

leuk om te zien dat je gelijk de zaag er in zet!! :}
ik ga je project volgen,en suc6 met het verbouwen :Y




fighterfan :W
 
Zodra het kontje binnen is, zal ik er een foto van posten. Kan je wel vertellen dat het er niet één van een andere motor is.

Ik was al begonnen met een eigen ontwerp, maar mijn vriendin zag één die ze veel mooier vond. Dus die is onderweg.

enne eerste post ge-edit.
 
Wordt idd een duits kontje, wel de kleinste die ik vinden kon ivm met de afmetingen. Zo'n GS is niet zo'n hele grote fiets.

Maar zolang die er nog niet is, ben ik eerst maar eens bezig gegaan met de uitlaat. Ik ga waarschijnlijk de standaard demper gebruiken. Die komt onder het motorblok te hangen. En die is dan vanaf achter niet (nauwelijks) te zien.

Moet alleen even zorgen dat die niet teveel op de achterband, blaast.
 
ha vet!

nog een gs!
mooi man dit ga ik zeker in de gaaten houden!
ik ben nog niet zo ver maar dat komt onderanderen dat ik door mn budget heen ben.
maar ga zo door! :}
 
wees gerust, ik heb ook geen budget. Naja, beperkt. Heb ongeveer een budget van 1500 euro. En dat is inclusief aanschaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan