Marchesini wielen

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Ik kan voor €250 marchesini wielen kopen.......maar dit is zonder adaptors, dus een kaal wiel zonder platen voor remschijf en lagers e.d., weet iemand een dealer van deze wielen ?

Kan ik eens navragen wat de bijkomende kosten worden en of dat het dan nog wel interressant is.
 
Zelf maken!! (Of iemand vragen :? )
Marchesini wordt o.a. geleverd door Moto Mania in Aarschot (B), is de enigste die ook echt leveren kan wat tie beloofd.Heb de mijne er ook gekocht *D
Maaruh, 250 € is echt niet veel hoor! Zijn het WEL magnesium exemplaren? Zou ik zeker ff navragen, en zo ja.........goed controleren op scheurtjes en/of oxidatieplekken! Kijk ook ff naar het "bouwjaar", 'k zou er geen kopen die ouder zijn dan een jaar of 4 á 5.
Is het trouwens een set of maar één velg?
Voor een aluset zou ik ook 250 € betalen hoor, is nooit weg een reserveset!
Ben benieuwd?
;)
 
Foto!

full


Marchesini Magnesium wheels weigh 17 pounds.*
Marchesini Aluminum wheels weigh 24 pounds.*
The typical stock wheel weighs 34 pounds.*

Dat bedoel ik dus! :}
:P
 
Pas op, magnesium wordt bros door inwerking van vocht. In hoevere dit gebeurd is afhankelijk van de mate waarin de coating van de velg beschadigt is en de kwaliteit van de velg.
Magnesium wordt daarom ook niet aangeraden voor gebruik op de weg omdat de velgen dan te lang gebruikt worden.
Daarom zijn er ook altijd race (magnesium) en straat (aluminium) versies van dezelfde velg.
 
Pas op, magnesium wordt bros door inwerking van vocht. In hoevere dit gebeurd is afhankelijk van de mate waarin de coating van de velg beschadigt is en de kwaliteit van de velg.
Magnesium wordt daarom ook niet aangeraden voor gebruik op de weg omdat de velgen dan te lang gebruikt worden.
Daarom zijn er ook altijd race (magnesium) en straat (aluminium) versies van dezelfde velg.
kijk, da's een goeje.. moet ff cheken
 
Pas op, magnesium wordt bros door inwerking van vocht. In hoevere dit gebeurd is afhankelijk van de mate waarin de coating van de velg beschadigt is en de kwaliteit van de velg.
Magnesium wordt daarom ook niet aangeraden voor gebruik op de weg omdat de velgen dan te lang gebruikt worden.
Daarom zijn er ook altijd race (magnesium) en straat (aluminium) versies van dezelfde velg.

Heb ik John ook al voor gewaarschuwd, iig controleren OF het magnesium is, hoe oud ze zijn indien ja en iig goed controleren!
Als ze goed bijgehouden worden kunnen ze echt wel een poosje mee hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan