Marco Melandri

Is Melandri een topper voor jouw?

  • Ja, absolute topper

    Stemmen: 76 76,0%
  • Nee, vind het niks

    Stemmen: 24 24,0%

  • Totaal aantal stemmers
    100
Gelukkig maar!

Dat maakt dat we nu twee Espargaros hebben en twee Lavertys. Zou dat al eerder gebeurd zijn in de MotoGP?
 
Jammer dat Melandri geen vriendjes kon worden met de Aprilia ondans dat hij zo zijn best deed. Zegt toch wel iets als zo'n wereldtopper het niet lukt.
 
Gelukkig maar!

Dat maakt dat we nu twee Espargaros hebben en twee Lavertys. Zou dat al eerder gebeurd zijn in de MotoGP?

Dat vind ik niet zo heel boeiend. Ben benieuwd wat Marco nu gaat doen, ik heb zo'n voorgevoel dat hij z'n helm wel eens aan de wilgen kan gaan hangen.
 
Jammer dat Melandri geen vriendjes kon worden met de Aprilia ondans dat hij zo zijn best deed. Zegt toch wel iets als zo'n wereldtopper het niet lukt.

Tja dat heeft aprilia aan zichzelf te danken als je iemand zo behandeld ;)
 
Jij denkt dat Melandri om Aprilia te pesten als een dweil rondreed en wel degelijk sneller rondkan op dit materiaal?

Ik denk hè... dat we niet zoveel aannames moeten maken. Niemand weet of hij sneller rond kan op een R1M, tijd zal het leren. Tot die tijd is het blabla in het luchtledige en koffiedik kijken.
 
Laatst bewerkt:
Zo, hopelijk was dit het definitieve afscheid van Matige Marco. Wat een overschatte coureur is dat. :W
 
Ja, hij nam de GT nog langzamer dan JLo in de regen en Iwema op de Speed Up.

Ey
full
 
Zo, hopelijk was dit het definitieve afscheid van Matige Marco. Wat een overschatte coureur is dat. :W
Overschatte coureurs worden ook 250CC wereldkampioen en vice motogp wereldkampioen achter ene V. Rossi in z'n hoogtijdagen. :Y
 
Overschatte coureurs worden ook 250CC wereldkampioen en vice motogp wereldkampioen achter ene V. Rossi in z'n hoogtijdagen. :Y

1-2- seizoenen het geluk hebben dat het overige deelnemersveld minder sterk is en/of wat meer pech heeft dan hem en je bent er.

Hayden is ook 1x wereldkampioen geworden. Ik meen dat ie dat seizoen niet 1 wedstrijd gewonnen heeft. Rossi ging een paar keer op zijn plaat en voila.... titel binnen.

Beetje gechargeerd .... :$
 
1-2- seizoenen het geluk hebben dat het overige deelnemersveld minder sterk is en/of wat meer pech heeft dan hem en je bent er.

Hayden is ook 1x wereldkampioen geworden. Ik meen dat ie dat seizoen niet 1 wedstrijd gewonnen heeft. Rossi ging een paar keer op zijn plaat en voila.... titel binnen.

Beetje gechargeerd .... :$

Assen sowieso en ik dacht Laguna Seca :?
 
1-2- seizoenen het geluk hebben dat het overige deelnemersveld minder sterk is en/of wat meer pech heeft dan hem en je bent er.

Hayden is ook 1x wereldkampioen geworden. Ik meen dat ie dat seizoen niet 1 wedstrijd gewonnen heeft. Rossi ging een paar keer op zijn plaat en voila.... titel binnen.

Beetje gechargeerd .... :$

Ja je bent echt een knoeierd als je in je 2e seizoen 125CC 3e in de eindstand word, jaar erop 2e in de eindstand. In je 2e jaar 250CC 3e in de eindstand, jaar er op 250CC kampioen. Vervolgens meerdere overwinningen pakt in de MotoGP. In 2005 2e word in het kampioenschap, jaar er op 4e, allemaal op klanten materiaal. Als je in je GP carriere van de 215 starts, 62 keer op podium staat en 22 overwinningen pakt. Och man, wat een knoeierd die Melandri.
 
Terug
Bovenaan Onderaan