Marco Simoncelli deel 3 - Ciao Marco #58

Blijft toch heel apart en volgens mij niet alleen voor mij zelf maar voor veel meer mensen ;
In de tijd dat ik de sport volg zijn er meerdere bekende coureurs overleden, toch is simoncelli degene die mij gegrepen heeft !! Misschien omdat het "live" te zien was, misschien de persoon , misschien de stijl.. misschien van alles bij elkaar.

Foto van de grote helden staat hier in de woonkamer ( foto van een race met sic op kop, daarachter stoner, Lorenzo en Rossi op een duc ) sic is al jaren de achtergrond op mn tel, mijn motor en auto hebben "58" stickers etc etc.

Het was de man die de gevestigde orde liet schrikken, niet met de ongeschreven regels mee deed en waarbij ik altijd het idee heb gehad dat hij meer zichzelf was dan soms goed voor hem was.

En ja ik ben het er mee eens dat hij inmiddels een aantal keer wk zou zijn geworden en 1 van de weinigen was die het MM moeilijker had kunnen maken.
 
Zo nu en dan neig ik ernaar m'n avatar iets persoonlijker te maken, maar ik heb me er blijkbaar al acht jaar niet toe willen zetten. Sic blijft ook in herinnering een baas!
Mag ik wat suggesties geven? ;)


SuperSic due.jpg
SuperSic.jpg
SuperSic Tre.jpg
 
Foto van de grote helden staat hier in de woonkamer ( foto van een race met sic op kop, daarachter stoner, Lorenzo en Rossi op een duc ) sic is al jaren de achtergrond op mn tel, mijn motor en auto hebben "58" stickers etc etc.

Toevallig zag ik net deze staan op de parking bij de motorzaak. Moest direct aan jouw post denken. Jouw motor toevallig?

AB5525C8-3DFD-409B-A2B4-9B0520571280.jpeg
 
Nope, heb uitsluitend kawa :)
Heb de sticker op de undertail zitten, gewoon als detail zeg maar.
Heb zitten zoeken naar een foto waarop het te zien is maar die ontbreekt dus :(
 
Wat dat betreft had ik het kunnen zijn , heb een zwarte Nl sticker en zolang de mf sticker er niet in zwart is blijft dat ook zo :P
 
Nope, heb uitsluitend kawa :)
Heb de sticker op de undertail zitten, gewoon als detail zeg maar.
Heb zitten zoeken naar een foto waarop het te zien is maar die ontbreekt dus :(

Het is me ook wat tegenwoordig: Fototoestel zoeken, foto maken, wachten tot het rolletje vol is, helemaal naar de fotograaf, ontwikkelen en afdrukken....🙃
 
Blijft toch heel apart en volgens mij niet alleen voor mij zelf maar voor veel meer mensen ;
In de tijd dat ik de sport volg zijn er meerdere bekende coureurs overleden, toch is simoncelli degene die mij gegrepen heeft !! Misschien omdat het "live" te zien was, misschien de persoon , misschien de stijl.. misschien van alles bij elkaar.

Foto van de grote helden staat hier in de woonkamer ( foto van een race met sic op kop, daarachter stoner, Lorenzo en Rossi op een duc ) sic is al jaren de achtergrond op mn tel, mijn motor en auto hebben "58" stickers etc etc.

Het was de man die de gevestigde orde liet schrikken, niet met de ongeschreven regels mee deed en waarbij ik altijd het idee heb gehad dat hij meer zichzelf was dan soms goed voor hem was.

En ja ik ben het er mee eens dat hij inmiddels een aantal keer wk zou zijn geworden en 1 van de weinigen was die het MM moeilijker had kunnen maken.
We hadden niet in de toekomst kunnen kijken voor zijn raceresultaten.
Maar ik weet nog wel hoe flabbergasted ik was toen hij met een wildcard in de Superbikes even Max Biaggi op zijn nummer zette.
Instant snelheid. :}

En buiten de baan ook een onnavolgbaar karakter. :Y
Toevallig zag ik net deze staan op de parking bij de motorzaak. Moest direct aan jouw post denken. Jouw motor toevallig?

Bekijk bijlage 1438281
Zo ziet een SV er ook ineens racy uit.. snelheidsverhogende stickers. :Y
 
Het is me ook wat tegenwoordig: Fototoestel zoeken, foto maken, wachten tot het rolletje vol is, helemaal naar de fotograaf, ontwikkelen en afdrukken....🙃

Hoho, ik heb een doka dus ik hoef niet naar de fotograaf 😋
Ga speciaal nu naar de garage om een foto te maken.. En dat is nogal een inspanning want ik zit op de bank en daar kom ik altijd slecht af😂
 
Hoho, ik heb een doka dus ik hoef niet naar de fotograaf 😋
Ga speciaal nu naar de garage om een foto te maken.. En dat is nogal een inspanning want ik zit op de bank en daar kom ik altijd slecht af😂

_O- 😜
 
Hoho, ik heb een doka dus ik hoef niet naar de fotograaf 😋
Ga speciaal nu naar de garage om een foto te maken.. En dat is nogal een inspanning want ik zit op de bank en daar kom ik altijd slecht af😂
Vergeet het licht niet uit te doen dan. ;)
 
Bedankt voor de tip, misschien is dat de reden dat het nu redelijke foto's geworden zijn ?!

Tadaa ;

20191024_211142.jpg


Hij is viiieeess Patrick🤣 dit weekend maar eens even netjes schoonmaken.

Heb er ook nog 1 op de garagedeur;

20191024_211212.jpg

Mooie reflectie er in met dank aan de fietsen 😐
 
1 like is te weinig dus bij deze nog een paar extra likes ;)
Komend jaar ben ik van plan om of de GP van Mugello te bezoeken of de GP van San marino, sowieso ga ik naar het SIC museum en naar tavullia natuurlijk
 
1 like is te weinig dus bij deze nog een paar extra likes ;)
Komend jaar ben ik van plan om of de GP van Mugello te bezoeken of de GP van San marino, sowieso ga ik naar het SIC museum en naar tavullia natuurlijk
Ik ben naar beide geweest maar San Marino is toch wel veel specialer vind ik, dan zit je echt in Rossi gebied en ik vind de baan ook mooier en Tavulia en het Sic museum zijn dichtbij.
 
Ik riep dus altijd dat ik naar Mugello wou maar als ik de ervaringen hoor is San marino leuker, denk dat die het word ( past ookw at beter bij de vakantieperiode )
Voor tips en trics hoop ik tzt contact met jouw te mogen opnemen?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan