Marco Simoncelli deel 3 - Ciao Marco #58

Andere groep inschrijven :P
🤔,Slight zat in de top van het WSBK🤗
gettyimages-947014-612x612.jpg
 
Heb je uberhaupt nog een startnummer nodig. 🤔
SP is toch verkocht?
Je huidige een oldtimer 🤔

Aaron Slight is dan weer wel een leuke kandidaat🤗
yep, SP, weg ermee O-)

Mijn motoren zitten nu tussen 1953 en 1994...
2 zijn van het merk waar Marco Simoncelli wereldkampioen werd...
en zo zijn we weer on topic O-)
 
Net terug uit Italië en op de snelweg gemerkt dat 58 nog lang niet vergeten is: één vrachtwagen gezien waarvan de cabine door speciaal spuitwerk duidelijk gewijd is aan Marco en iets later opnieuw een oplegger met aan de achterkant het San Carlo-logo en een groot nummer 58 erbij. Tijdens het autorijden was het niet verstandig om te proberen foto's te maken......beetje jammer.
 
Net terug uit Italië en op de snelweg gemerkt dat 58 nog lang niet vergeten is: één vrachtwagen gezien waarvan de cabine door speciaal spuitwerk duidelijk gewijd is aan Marco en iets later opnieuw een oplegger met aan de achterkant het San Carlo-logo en een groot nummer 58 erbij. Tijdens het autorijden was het niet verstandig om te proberen foto's te maken......beetje jammer.
Op Assen was er tijdens de MotoGP ook nog kleiding te koop bij diverse standjes.
 
Op Assen was er tijdens de MotoGP ook nog kleiding te koop bij diverse standjes.
Inderdaad, de foundation van Sic58 had er ook een standje staan. Z'n vriendin was het zelfs die achter de balie stond. Heb bij haar nog een mooi shirtje voor mini-me van 19 maanden gekocht. Niet supergoed zichtbaar maar ach.. de blik van dat kereltje als hij van de glijbaan afglijdt, dat kon ik toch echt niet onthouden.... priceless. *D
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-09-10 at 16.58.24.jpeg
    WhatsApp Image 2022-09-10 at 16.58.24.jpeg
    26,4 KB · Weergaven: 19
Terug
Bovenaan Onderaan