Marco Simoncelli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alonso eert ook Simoncelli, wel niet heel zichtbaat voorlopig.

188290.jpg
 
SuperSic persoonlijk feliciteren met z'n P7 op Silverstone?

Woensdag 23 juni biedt Motorplaza Groningen u de unieke kans om Moto-GP coureur Marco Simoncelli te ontmoeten. Aanvang 17.00, winkel geopend tot 21.00!

Uiteraard hebben wij, voor u als klant, ook een aantal leuke acties hier aan verbonden. Ook maakt u kans op een door Simoncelli gesigneerde AGV GP-Tech helm!

(www.motorplazagroningen.nl)

Ben benieuwd naar z'n reactie als ik vraag om een handtekening op deze poster:

[afbeelding]

*O*

Waren sommige hier nog geweest :?


zit wat terug te lezen :$
 
Nou kan me niet voorstellen dat je rust hebt, met je 24 jaar, wetend dat je nog zoveel ambities hebt en het in 1x van je vandaag wordt gerukt.... Ik weet dat ze het zeggen... Rest In Peace, maar kan me heel goed voorstellen dat hij totaal geen rust heeft (voorlopig)... in iig als ik Sic was zou ik dat ook niet hebben.

Misschien niet, we weten het niet.
Later we hopen dat het wel zo is.
 
:+ oh.. is dat zo..

Zonder datum is het gewoon een Simoncelli shirt, met datum een tribute ;)

althans.. mijn bescheiden mening :$

Zoveel mensen zoveel meningen, maar op een gewoon T-Shirt zet je toch geen Ciao??
Iedereen weet toch ook dat Dajiro en Shoya er niet meer zijn. En wie dat niet weet of begrijpt moet zich eigenlijk schamen.

Voor mij is zonder datum juist heel sterk, omdat het de onsterfelijkheid benadrukt. Er staat ook een uitspraak in dergelijke richting van (uit mijn hoofd) Dottor Costa die aangeeft dat Super Sic! in de hemel verder racet........
 
Als tribute lijkt het mij prachtig als het startveld als één man over de finish komt, wachtend op elkaar. Of de overwinning aan Aoyama schenkt, zodat het toch nog een Gresini fiets is die wint. Net zoals we bij de Tour de France zagen na de dood van die Belgische renner, zo'n rouwpeloton gaf hij meer kippenvel dan welke andere stage gedurende die tour.

Voor zo'n t-shirt ben ik ook in. :Y

Een of andere ceremonie is wel mooi, maar ze moeten natuurlijk wel gaan racen.
Een optocht doen ze maar voor of na de race.
Hopelijk vergeten ze niet om Capirossi ook nog even in het zonnetje te zetten zijn laatste race. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan