Marco Simoncelli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat hij het redt, hij is een echte smaakmaker in de moto gp. Aardige en eigenwijze kerel
 
Zacht uitgedrukt is het ook een behoorlijke impact voor Rossi... één van z'n beste vrienden die hij niet meer kon ontwijken.
 
de race is gecanceled omdat ze te druk met marco zijn en geen plek / tijd hebben voor evt meer gewonden , daarom geen race .

@ marco , sterkte !!!!
 
Verschikkelijk zeg '(
ik heb er geen woorden voor.
ik kan nu alleen maar denken aan simon en hopen dat het goed komt. :(
 
Zacht uitgedrukt is het ook een behoorlijke impact voor Rossi... één van z'n beste vrienden die hij niet meer kon ontwijken.

Denk dat het erger is voor Edwards want die raakte hem buiten zijn schuld echt vol.
Vond het ongelofelijk hoe Rossi op de bike bleef.
Hoop het beste voor de Supersic
 
Denk dat het erger is voor Edwards want die raakte hem buiten zijn schuld echt vol.
Vond het ongelofelijk hoe Rossi op de bike bleef.
Hoop het beste voor de Supersic

:N

Rossi raakte zn hoofd/helm vol -O-

Maakt niet uit, is voor iedereen erg '(
 
Je ziet duidelijk dat zijn helmbandje los bengelt tijdens t rollen. Das echt niet goed :( spannende tijd n ff. Ik hoop echt dat het goed afloopt. Dit is echt kut
 
Denk dat het erger is voor Edwards want die raakte hem buiten zijn schuld echt vol.
Vond het ongelofelijk hoe Rossi op de bike bleef.
Hoop het beste voor de Supersic
Het leek erop dat Edwards de achterkant raakte, toen viel Simoncelli eraf en raakte Rossi ook nog Simoncelli. Voor beide iets wat je niet wil overkomen '( Maar hoe jij het zegt kan ook inderdaad. Viel me op hoe lang het duurde tot een herhaling, de youtubefilmpjes geupload 5 minuten geleden zijn op datzelfde moment er al weer afgehaald door Dorna.
 
voor wie het het ergste is is volgens mij voor degene die heel dichtbij staan ,familie vrienden enz.
Krijg kippenvel als je de beelden zo goed ziet op you tube, rip simoncelli.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan