Marientje

Neuh, ik word in juni 38 O-)
:W Marientje :)
full
wat is oud :o kijk maar in mijn profiel en ik heb zat kennissen die pas zijn gaan lessen toen ze al dik in de 40 waren :P

full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Hey Wouter, wanneer is je date, mooi compliment. _O-

Marientje welkom hoor !

Ga gauw je roze creditkaartje halen !
Motorrijden is om te gaan doen niet om naar te kijken.


complimentje helpt wel...!
ik vertelde mijn vriendin ook dat ze er leuk uit zag
nou zit ik er al bijna 6 jaar aan vast *O*
 
Neuh, ik word in juni 38 O-)

Is je niet aan te zien... ;)

ps... 38... da's geen reden om je rijbewijs niet te halen! Ik denk dat het niets met leeftijd heeft te maken, maar met lef! Zelf heb ik het ook pas 5 jaar en ik ben al bijna 40... :X :P :+

Neuh, je moet het gewoon gaan doen!! Bel de rijschool op, neem een proefles en voor je het weet ben je verslaafd. Je kan nog makkelijk 25 jaar lol hebben op de motor, dus geen smoesjes hoor... })


Ow... en nog welkom op MF! *O*
En die zwarte pup... is die van jullie... O-)
 
Laatst bewerkt:
Jee, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, misschien toch maar motorrijlessen vragen voor mijn verjaardag O-)

Allemaal heel erg bedankt voor dit warme verwelkoming 8-)
 
Hoi Marina, ik was 47 toen ik mijn A haalde, roep nu nog steeds dat ik het dertig jaar eerder had moeten doen: het is ZO leuk en absoluut niet eng. Go for it!
smileyhandkissss5.gif


Flygirl.jpg
 
38 oud???
Ik wordt volgende week 39 en heb op 1 april (neee, geen geintje :P ) pas mijn eerste rijles!!!
Go for it!!!
 
Nee ik heb geen motorrijbewijs, was altijd nog 1 van die dingen die ik later nog wel eens zou gaan doen, maar ik weet niet of het nog echt gaat gebeuren, ben nu al op leeftijd, dus zal wel niks meer worden, jammer eigenlijk :?
welkom...


en laat je niet tegen houden ik was bijna 35 toen ik het papiertje haalde :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan