Marientje

Marientje

MF'er
17 mrt 2008
34
0
Hallo, nou daar ben ik dan, al jaren op zoek naar jullie ;)
Nee gein, ik ben Marina, groot MotoGP fan, vooral Nicky Hayden, HO voordat jullie gaan sputteren, hijs best goed :] zit hem alleen niet zo erg mee :/
Ik ben ook fan van Mattia Pasini, met hem gaat het best goed *O*
Tja, wat zouden jullie nou van mij verder willen weten ? :?
Vraag het me maar.

Leuk om hier te zijn *O*
 
Welkom :W en ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, je weet van de verplichting om als nieuw lid een foto van je zelf te plaatsen, wij wachten in spanning af...... *O*
 
Welkom :W en ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, je weet van de verplichting om als nieuw lid een foto van je zelf te plaatsen, wij wachten in spanning af...... *O*


Haha, wil ik wel doen, maar een waarschuwing vooraf......SCHRIK NIET !!!
 
hallo :W marina ennu

c34cbb66a71d41b3e651ba2fc0b3d55c
 
Laatst bewerkt:
Oke oke oke, ik heb jullie gewaarschuwd :)
O vergeten te zeggen, ik ben al oud....dus haha verwacht geen jong blond dingetje ;)

Juni2004016a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb geen motorrijbewijs, was altijd nog 1 van die dingen die ik later nog wel eens zou gaan doen, maar ik weet niet of het nog echt gaat gebeuren, ben nu al op leeftijd, dus zal wel niks meer worden, jammer eigenlijk :?
 
Nee ik heb geen motorrijbewijs, was altijd nog 1 van die dingen die ik later nog wel eens zou gaan doen, maar ik weet niet of het nog echt gaat gebeuren, ben nu al op leeftijd, dus zal wel niks meer worden, jammer eigenlijk :?
Hoezo niet gaan met die banaan :Y Wat boeit dat :? Ons Opa rijd zelfs nog motor :+ Dus dan moet jij het ook kunnen 8-)
 
Hoezo niet gaan met die banaan :Y Wat boeit dat :? Ons Opa rijd zelfs nog motor :+ Dus dan moet jij het ook kunnen 8-)


Ja oke...vind ik geweldig, een opa op een motor :} een oma trouwens ook :)
Maar om het nu nog te gaan leren, dat staat me een beetje tegen, ik kijk er wel naar,
vind ik ook leuk 8-)
 
Nee ik heb geen motorrijbewijs, was altijd nog 1 van die dingen die ik later nog wel eens zou gaan doen, maar ik weet niet of het nog echt gaat gebeuren, ben nu al op leeftijd, dus zal wel niks meer worden, jammer eigenlijk :?

ik was ook 32 toen ik het roze papiertje voor de motor haalde dus wat is nou oud.

en als ik de foto zo zie verschillen wij niet veel, knallen met die motor meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan