Mario X2?

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Ik heb nu al een paar keer Mario gezien bij de online-lijst... Staat er altijd dubbel in.... Er is volgens mij maar 1 Mario, toch? Hoer kan er dan twee keer Mario staan?

Stoor me er niet aan, maar vraag het me wel af.... :)
 
is foutje van het forum..
ik sta er ook de helft van de tijd dubeel in..
zal wel iets Belgisch zijn ;)
 
Is natuurlijk weer een Nederlander die zo'n domme opmerking moet maken.
Belgen zijn nu eenmaal zo goed en leuk dat ze gewoon voor 2 tellen.
Om jullie nederlanders het dan niet al te moeilijk te maken zorgen we gewoon dat je niet mis kan tellen.
 
Is natuurlijk weer een Nederlander die zo'n domme opmerking moet maken.
Belgen zijn nu eenmaal zo goed en leuk dat ze gewoon voor 2 tellen.
Om jullie nederlanders het dan niet al te moeilijk te maken zorgen we gewoon dat je niet mis kan tellen.

Kijk als bovenstaande nou door een Nederlander was gezegd, dan had ik op zijn minst gelezen.
Maarja een Belg die zegt dat Belgen leuk zijn, laat me niet lachen
 
Op 2001-08-16 23:48, schreef poohbeer:
Is natuurlijk weer een Nederlander die zo'n domme opmerking moet maken.
Belgen zijn nu eenmaal zo goed en leuk dat ze gewoon voor 2 tellen.
Om jullie nederlanders het dan niet al te moeilijk te maken zorgen we gewoon dat je niet mis kan tellen.

Kijk als bovenstaande nou door een Nederlander was gezegd, dan had ik op zijn minst gelezen.
Maarja een Belg die zegt dat Belgen leuk zijn, laat me niet lachen

Ik moet zeggen, kan inderdaad wel vaak om die gasten lachen.

Of bedoelt die dat niet?? })
 
Wauw, een topic aan mij gewijd! :}

Misschien heb ik een gespleten persoonlijkheid ? Of zit ik tegelijk met de computer op m'n werk en m'n eigen pc op jullie forum te surfen ? :)

't Is wel zo dat ik een wel heel enthousiast bezoeker ben geworden van de site en soms 5 of 10 minuten nadat ik heb uitgelogd alweer inlog. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben ?

Ach neen, ik tel inderdaad gewoon voor twee :+ .
 
Kijk als bovenstaande nou door een Nederlander was gezegd, dan had ik op zijn minst gelezen.
Maarja een Belg die zegt dat Belgen leuk zijn, laat me niet lachen
Toch best wel raar dat een Nederlander kan weten wat ik typ zonder te lezen.. zeker dat je je hachje niet simpel probeert te redden met wat domme uitspraken J.W? :P

(btw, die was wel erg flauw hoor)
 
Op 2001-08-16 23:54, schreef J.W:
Kijk als bovenstaande nou door een Nederlander was gezegd, dan had ik op zijn minst gelezen.
Maarja een Belg die zegt dat Belgen leuk zijn, laat me niet lachen
Toch best wel raar dat een Nederlander kan weten wat ik typ zonder te lezen.. zeker dat je je hachje niet simpel probeert te redden met wat domme uitspraken J.W? :P

(btw, die was wel erg flauw hoor)

Amai amai toch. |(
 
Kinders, kinders toch. Nou is het klaar, anders zet HELLdesker jullie dadelijk in de hoek :P
 
GoT :? Wat is dat :? Is dat dat forumpje van die kleine kinderen opgericht door dat 18 jarige manneke Femme :? Tssss, Fok!Forum heeft nog meer niveau dan dat GoT... })
 
GoT :? Wat is dat :? Is dat dat forumpje van die kleine kinderen opgericht door dat 18 jarige manneke Femme :? Tssss, Fok!Forum heeft nog meer niveau dan dat GoT... })
Juist, daar kom ik nu ook langzaam maar pijnlijk achter, dat het niveau daar soms wel erg triest en laag is, en het aantal koters er veel te veel is. |(

Daarom kom ik dit forum nu vervuilen met m'n posts. :P
 
Het who's online script is niet vlekkeloos. Vandaar dat het niet 100% werkt.

Het duurt ook altijd even voordat je in die lijst verschijnt na inloggen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan