Mark m stelt zich voor

mark m

Die hard MF'er
30 jun 2010
544
0
Meppel
Zo, zal me ook even voorstellen.

Ik lees al een poosje mee, maar heb me toch maar even geregistreerd.


Ik ben Mark, 24 jaar oud en woonachtig in Steenwijk.


Eigenlijk ben ik al jaren gek van motoren, maar ik heb er nooit zoveel aandacht aangegeven omdat ik het eigenlijk veel te hard vond gaan (hoef niet, maar ik ken mezelf daar toch wel een beetje in :)).

Elke jaar was ik één van de mensen die langs de snelweg stond tijdens de uittocht van de TT. Hoe gekker het ging, hoe mooier het was ;).



Hoe het dan is begonnen??

Aangezien ik een aantal jaar (vanaf mijn 18e) de auto als hobby had en hier al het geld in ging zitten had ik geen geld voor een motor. Bovendien vond mijn vriendin een motor niet verstandig omdat ik toch wel een 'sportieve' rijstijl heb.

Nadat ik een leaseauto heb 'gekregen' werden eigenlijk 2 auto's wat te duur in de vaste lasten en een korte rekensom leerde dat mijn eigen auto wel erg veel geld per gereden kilometer koste. Dus zoals ze dan zeggen: met pijn in mijn hart de auto te koop gezet.

Toen we op een mooie voorjaars zondagmiddag op een terrasje zaten kwamen er een paar motorrijders voorbij die vervolgens ook op het terras kwamen zitten. Ik zat al achterstevoren in de stoel om de motoren te aanschouwen, waarop mijn vriendin de opmerking maakte: eigenlijk staat een motorpak ook best stoer!
Op de één of ander manier was dat voor mij het Já woord *D!

Per toeval kwam een vriend van mij met de melding dat er binnenkort een motor opstap dag was. Dus daar maar naar toe gegaan en verkocht :Y.

Dit alles gebeurde in een tijdsbestek van 1 week :+. Aangezien hij de auto om dezelfde reden te koop had als mij hebben we afgesproken om eerst de auto's te verkopen en om dan verder te kijken. De auto's waren binnen twee weken verkocht (allebeide voor een erg goede prijs overigens) :+.

Toen zijn we weer naar de rijschool gegaan en hebben we de boel ingepland en zijn we begonnen met lessen.

Na de eerste les kwamen we erachter dat de handschoenen wel erg stinkten, dus direct maar een paar mooie handschoenen gekocht. Ook daarmee was de toon gezet, want 3 dagen later had ik de outfit compleet :+.

Dus inmiddels met volle tevredenheid een fijne helm, pak, laarzen en handschoenen }).


Ben momenteel nog met mijn motorrijbewijs bezig. Dinsdag aanstaande moet ik afrijden voor avb (voertuigbeheersing). Hopelijk kan ik in, of net voor de bouwvak afrijden.
Theorie is al binnen dus die kunnen ze me niet meer afpakken..


Nou dat was mijn verhaaltje, ik hoop hier een boel informatie in te winnen.
 
Laatst bewerkt:
:W Mark
full
Suc6
met je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan