Mark TT het ijskonijn: the whole story

komend weekend de pitbike maar even ombouwen. nieuwe poging met slotbouten ipv parkers....
iemand al ervaring met slotbouten??
 
Sorry, het sneeuwde vandaag en ik had een kouwe linkervoet.
Toen moest ik meteen aan dit topic denken... :P

Wie doet 't hem dit jaar na?
 
Leuk om dit na 15 jaar eens terug te lezen. Was er destijds niet bij maar omdat TS een vriend van me was (en is) wel alle verhalen in geuren en kleuren voor bij horen komen. Grappig al die namen uit het verleden, de begintijd van MF. Time flies....
 
MarkTT en Rico waren wel de voorlopers van een camera op hun motorfiets.
Filmden meer lucht dan weg met hun lowres camera's vanwege voorwiel in de lucht :+

Overigens mooi dat deze ijsrij film nog online staat.
 
Leuk om dit na 15 jaar eens terug te lezen. Was er destijds niet bij maar omdat TS een vriend van me was (en is) wel alle verhalen in geuren en kleuren voor bij horen komen. Grappig al die namen uit het verleden, de begintijd van MF. Time flies....

Toendertijd was ik nog niet actief op MF, sterker nog: toen had ik nog niet eens echt interesse in motoren :X

Ondanks dat heb de foto's enz. wel gezien alleen zou ik niet meer weten hoe, youtube was toen nog niet zo bekend of bestond zelfs nog niet eens.
 
markt tt, rico. Man man dat is uit de oude doos. Geweldig. Ik,heb ze leren kennen tijdens het ilegaal,"racen" op,de baars in tilburg. Dat waren nog een tijden :t
Mark tt had een zrx750rr. Die gast kon zeer goed sturen. En van rico,ooit titanium gekocht om op,de sliders te monteren. We zijn nu ca. 15 jaar verder en die stukken titanium liggen nog steeds ergens in de garage, moet ze na 15 jaar nog steeds monteren _O-
 
Opzoek naar nostalgie kwam ik dit topic tegen. Na de berm brand door de titanium sliders, en publiek wat steeds groter werd kregen we allen deze brief thuis. Vast leuk voor degene die erbij waren :)
brief.jpg
:]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan