Markeren als gelezen

Señor Azul

Die hard MF'er
7 feb 2010
601
0
Valkenswaard
1) Als ik in een deel van het forum dit wil merken als gelezen met de button onder "Overige acties..." dan is het gehele forum als gelezen gemarkeerd. Kun je dat ook per onderdeel?

2) Als ik vervolgens naar de index van het forum ga, staan er overal weer lampjes voor.

3) En dan nog eentje: staat er ergens een verklaring voor de diverse ikoontjes bij de topics?

4) Ik zie dat ik een typefout in de titel heb zitten. Kan ik deze ook aanpassen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
Hans.
 
Laatst bewerkt:
4) Dat kun je doen door in je topic rechts boven op het gele driehoekje te klikken en je vraag/verzoek/bericht te typen :)
 
1) Als ik in een deel van het forum dit wil merken als gelezen met de button onder "Overige acties..." dan is het gehele forum als gelezen gemarkeerd. Kun je dat ook per onderdeel?
Nee, dat kan alleen voor het hele forum
2) Als ik vervolgens naar de index van het forum ga, staan er overal weer lampjes voor.
Soms staan de lampjes onterecht aan, maar met 9000 berichten per dag is de kans groter dat er in de paar seconden na de reset alweer nieuwe berichten geplaatst zijn.
3) En dan nog eentje: staat er ergens een verklaring voor de diverse ikoontjes bij de topics?
Even met je muispijl op het icoontje gaan 'staan', dan zie je de uitleg vanzelf.
4) Ik zie dat ik een typefout in de titel heb zitten. Kan ik deze ook aanpassen?
Nee, alleen mods kunnen dat doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan