Marktonderzoek internetverkoop

joooaaas

MF veteraan
5 feb 2005
2.539
0
Woudenberg
Beste motorrijders en -liefhebbers,

In het kader van een marktonderzoek voor onze opleiding HTS-Autotechniek willen we kijken hoe het gesteld is met de internetverkoop op de motorfietsmarkt. Hiervoor is een enquête opgesteld. Via deze link is de enquête in te vullen, het kost erg weinig tijd. Wij zouden jullie erg dankbaar zijn voor het invullen. :Y

Met vriendelijke groeten,

Jos Neefjes
Tom van Ophoven


PS. de komende dagen ben ik even het land uit...
 
Op pagina 2 leek de enquete al afgelopen te zijn, ik kreeg alleen maar reclame. Back leverde een blanco invulpagina op, ik ga het niet meer opnieuw invullen hoor ...
 
Hmm.. die reclame is omdat we nog de gratis versie hebben, maar die gaan we vandaag nog upgraden... Komt idd een beetje vreemd over. Het is maar één pagina, dus als het goed is heb je 'm gewoon ingevuld en telt het mee!
In elk geval bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
edit de vraagstelling van de laatste vraag dan nog even snel:
En dan nu de laatste vraag: bla bla bla etc

Dan weet je dat de pagina er na geen fout is, en dat je klaar bent.
 
Done en nu krijg je inderdaad een pagina met alleen een bedankje, geen vragen voor extra gegevens of reclame
 
Vraag 3 is erg amateuristisch...

De gemiddelde motorrijder rijdt 4 tot 5 duizend km... de keuze is dus in mijn ogen zwak en geeft een slecht beeld van wat je wilt... ;)

ik zou dus zeggen 0-1000, 1000 - 5000, 5000-10.000, 10.000-15.000 en meer dan 15.000...
 
krijg ik nu een lolly? :9 succes ermee en laat nog even weten hoe het afloopt
 
Vraag 3 is erg amateuristisch...

De gemiddelde motorrijder rijdt 4 tot 5 duizend km... de keuze is dus in mijn ogen zwak en geeft een slecht beeld van wat je wilt... ;)

ik zou dus zeggen 0-1000, 1000 - 5000, 5000-10.000, 10.000-15.000 en meer dan 15.000...
Misschien een idee voor een volgende keer ja, nu kan ik dat niet meer aanpassen natuurlijk... *:)
 
Tis toch rustig op mijn werk, ik ga hem nog een keertje invullen.
Wat kan je eigenlijk winnen?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan