Marktonderzoek

ik heb het onderzoek ingevuld maar misschien een paar tips:

er wordt op een gegeven moment gevraagd naar de frequentie van de aankopen maar het tijdsbestek staat er niet bij (per week / maand / jaar etc.. :? ) Ik dacht pagina twee. En wat ook handig is (voor verder onderzoek bijvoorbeeld) om de respondenten de mogelijkheid te geven om op- en/of aanmerkingen te geven omtrent de enquete. Miss heb je zelf dingen obver het hoofd gezien waar zij wel op komen :Y .Vermeld in de inleiding ook de tijd die het kost om de enquete in te vullen :Y .
Maar ondank dit alles:

Succes met je onderzoek!!
 
grappig hoor zulks, 'hoeveel denkt u minimaal te willen uitgeven aan'...

1 cent, betsaat toch nog of niet, anders heb ik em verprutst ;)

maar vind het een leuk idee.
of je met je vraagstelling duidelijk krijgt wat je wilt weten vraag ik me wel een beetje af.
 
Done! Succes met je onderzoek! Wat is het doel er eigenlijk achter?

Langs de weg: Diegen die de sinaasappelkarretjes in real-life willen zien: In rotterdam staan ze al een tijdje (paar jaar) in het centrum.

greetz
 
Vaag onderzoek. Geef ik aan nooit op straat te kopen, nooit van die sinaasappel te zullen gaan kopen, en toch moet je vervolgens een hele vragelijst door waar ik dus geen antwoord op kan geven. Niet als ik het eerlijk in wil vullen tenminste.

Overigens.......Wat heeft die ene vraag over die "duurzame energie" er in vredesnaam mee te maken??
 
ingevuld, kleine moeite.

maar, vragen naar wat ik minimaal wil uitgeven is vragen naar 1 cnt antwoorden......
 
ook maar ff ingevult.

alleen wat hebben die duurzame apparaten verkoop ermee te maken, in een verse sappen kraampje?

als je sinaasappelvorm maakt en in de winter soep gaat verkopen, klopt niet echt dan lijkt mij :)
 
Het zou denk ik wel leuk zijn als je de sinaasappel uit probeerd op de jaarlijkse MFMM (nu op 7 mei bij de McDrek in Veenendaal)
Als je je HACCP en je verkoop vergunning maar op orde hebt he ;)
(alleen de sinaasappel vorm is niet echt origineel he ;) zeker voor het eerst met het vliegtuig naar de costa geweest en toen zag je die dingen op Schiphol)

ook maar ff ingevult.

alleen wat hebben die duurzame apparaten verkoop ermee te maken, in een verse sappen kraampje?

als je sinaasappelvorm maakt en in de winter soep gaat verkopen, klopt niet echt dan lijkt mij :)


Niet zeuren!

ALs ik met de motor in de winter langs zo'n stal rijdt en ik zie er stoom uitkomen, denk ik echt niet dat ze daar schaafijs en koude vruchtensappen proberen te slijten.

Hoe zal ik het zeggen.

De optimist heeft het vliegtuig uitgevonden, de pessimist de parachute ;)
 
ingevuld, kleine moeite.

maar, vragen naar wat ik minimaal wil uitgeven is vragen naar 1 cnt antwoorden......

Denk dat dit te maken heeft met de waarde perceptie van mensen.
Marketing technisch gezien hebben mensen niet alleen een maximun limiet wat ze voor bepaalde goederen over hebben, maar ook een minimum wanneer producten onder een bepaalde prijs komen dan is de kwaliteit voor deze mensen niet meer geloofwaardig
 
oud concept. zo'n karretje in de vorm van een sinnasappel stond er vroeger bij de strandopgang bij mijn huis ook altijd met sappies en ijs.

10 jaar geleden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan