Marlboro Masters

JT

MF'er
14 jun 2001
45
0
Gaan ze nou dit jaar weer een omgebouwde 500 cc Yamaha 2 zitter met een GP coureur inzetten voor ritjes achterop ?
 
'k Hoop van niet..
als'k zoiets weet ga'k het zeker doen, maar ook zeker weten in me broek doen
 
sja je kan toch niet volgas over dat circuit trappen...
dus kan je net zogoed op je eigen motor gaan rijden....dan heb je nog meer het gevoel dat je plat door de bocht gaat...

een keer in een 2 zitter arrows f1 auto dat lijkt me dan meer hebben...

*lekker met zijn 2en tegelijk een kneedown...hehehe*
 
Uhhm, Fastnappie,

Bij de vorige mogelijkheid om dit te doen konden een aantal redacteuren van 's lands motorbladen bij Randy Mamola achterop.

Ik kan je wel zeggen dat hun verhalen er niet om logen. Randy vroeg van tevoren ff wat ze gewend waren ("ooh, so you're from a motorcycle magazine ? }) }) }) "). De rest kan je wel raden denk ik })
 
Ik kan je wel zeggen dat hun verhalen er niet om logen. Randy vroeg van tevoren ff wat ze gewend waren ("ooh, so you're from a motorcycle magazine ? }) }) }) "). De rest kan je wel raden denk ik })

Die randy kerel aan elke kant 3 ribben gebroken ofzo? })
 
dan nog martijn als je in je eentje op een 500cc zit...kan je harder hoor...wedden dat je binnen een half uur snellere tijden neerzet dan met zijn 2en op de motor...randy memola of niet...


 
Denk ut niet, maar dat zullen we alleen weten als we het uittesten (wanneer, wanneer :9 ).

Wat er gebeurde was dat toen Randy Mamola wist dat ze van een motormagazine waren dat hij het gas volledig opendraaide (zo van: "Let's show these fuckers what riding a bike really means"). Op een 500cc tweetakt krijg je dan een soort explosie effect. Hij schijnt echt snoeihard over Zandvoort te zijn geboenderd.
 
Denk ut niet, maar dat zullen we alleen weten als we het uittesten (wanneer, wanneer :9 ).

Wat er gebeurde was dat toen Randy Mamola wist dat ze van een motormagazine waren dat hij het gas volledig opendraaide (zo van: "Let's show these fuckers what riding a bike really means"). Op een 500cc tweetakt krijg je dan een soort explosie effect. Hij schijnt echt snoeihard over Zandvoort te zijn geboenderd.

Na afloop waren deze verslaggevertjes dus te herkennen aan de groene tint? Zeker humor! :} Aan meneer Mamola })
 
Terug
Bovenaan Onderaan