Marokkaanse Motorclub

YamaMocro

Die hard MF'er
25 jul 2003
259
0
Rotterdam
Ik zat te denken om een Marokkaanse Motorclub te beginnen, doel hiervan is om gezellig met elkaar te gaan touren en mee te doen aan verschillende evenementen zoals de MF mega meeting en de elfstedentocht.
Iedereen kan natuurlijk lid worden, het is absoluut niet alleen voor Marokkanen zoals de naam doet vermoeden :]
Je hebt ook verschillende voetbal verenigingen met als naam Holland etc... of Frieschemotorclub, maar daarvan kan ik ook lid worden als Marokkaan.
Het heeft ook als doel om de motor rijdende Marokkanen dichter bij elkaar te brengen, daarnaast wordt een vriendschapsband onderhouden middels de verschillende evenementen.
Ik heb inmiddels al 5 leden en hopelijk worden het meer.
Voor de duidelijkheid, iedereen is welkom en kan zich als lid opgeven, het kost toch niets!
Wat is jullie mening hierover? elke mening telt maar zonder rare theorieen of beledigingen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

www.mcmaroc.nl
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen. Het gaat erom dat je lekker rijdt met mensen die je leuk vindt. Lekker maling hebben aan vooroordelen en ander gezeik. ;)
 
Ik ben Marokkaan, maar ik durf er niet voor uit te komen :+
Straks denken ze nog dat ik mijn motor gejat heb O-)
 
Waarom zou je het een marrokaanse motorclub noemen als het niet alleen voor marrokanen is???
Ik wil geen lid worden van de friese motorclub want ik ben geen fries.
Ik wil geen lid worden van een studenten motorclub want ik ben geen student.
En zo wil ik ook geen lid worden van een marrokaanse motorclub want ik ben geen marrokaan.
Verder gewoon doen wat je zelf wilt en je niks aantrekken wat een ander denkt
:]
 
als iedereen lid kan worden is het een integratiemotorclub.
daar kan je waarschijnlijk wel de goednieuwsshow mee halen maar ik vind het een vreemde doelstelling.
als je een doelgroep kiest hou je daar dan aan.
anders richt je een club "bos en lommer" op dat sluit meer aan bij jouw doelstellingen.
ik zal mijn motorrijdende marrokaanse collega inlichten (die woont in osdorp :X )
 
Ik denk dat je geen van oorsprong Nederlandse motorrijders zal trekken als je als naam Marokkaanse Motorclub zal gebruiken. Je voorbeeld dat er zat clubs zijn met verwijzingen naar Nederland o.i.d. vind ik wel weer aardig; kan me voorstellen dat je je daar niet tot aangetrokken voelt, als je je Marokkaan voelt (voor zover ik me uberhaubt kan voorstellen dat je bij een club wil horen, maar dat terzijde :X ).

Verder gewoon doen, als het je leuk lijkt *D
 
Doe dat dan middels een mailinglist

In het verleden werden dit soort topics gewoon gesloten door de mod's

En vraag me niet waarom, ik heb dat gewoon gezien, meer weet ik ook niet.
 
Let wel dat je je niet zomaar 'motorclub' kan noemen.
Emblemen enzo zijn pas na goedkeuring te bevestigen :Y
 
Doe dat dan middels een mailinglist

In het verleden werden dit soort topics gewoon gesloten door de mod's

En vraag me niet waarom, ik heb dat gewoon gezien, meer weet ik ook niet.
En ik wilde net vragen: 'waarom'
-O-

Hoe gaat ie verders Henk? :]
 
Geef eens een voorbeeld.
Jij hebt een uitgebreidere zoekfunctie dan wij O-)

Ik kan me er wel 1 herinneren maar weet de titel niet meer.

Niet voor niets slotje overigens, liep toen uit op over en weer haat en nijd dus logisch.

@ TS: Doen!
 
Jij hebt een uitgebreidere zoekfunctie dan wij O-)

Ik kan me er wel 1 herinneren maar weet de titel niet meer.

Niet voor niets slotje overigens, liep toen uit op over en weer haat en nijd dus logisch.

@ TS: Doen!
Indische motorclub of Mollukse :?
 
Was volgens de Turkse en de Indische club, de Turkse weet ik 100% zeker, heb ut diverse malen gelezen maar kon geen reden vinden om dat zomaar te verwijderen

Ik ben zelf oerhollands, en ut heb echt niks met buitenlanders te maken
 
Bedankt allemaal voor de reakties.
De naam wordt dan toch Marokkaanse Motorclub,(MMC)
de website zal ik aankomende week maken en het embleem, daar word op dit moment aan gewerkt.
Zoals eerder al vermeldt:iedereen is welkom om lid te worden of om mee te gaan touren.
De 5 leden zijn allemaal afkomstig uit de buurt van Rotterdam, neemt niet weg dat wij in het hele land routes zullen rijden(lang leven gpstracks.nl) zo kunnen wij dit mooie land bewonderen, ik heb toevallig 2 weken geleden een tour gemaakt in de omgeving nijmegen(dijken, etc..) en het was in een woord:waanzinnig.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle reakties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan