Marshall uitlaat op CB400F monteren

eidos

MF'er
23 mrt 2005
43
0
's-Heerenberg
Hoi,

Ik heb een nette Marshall uitlaat gekocht voor mn CB (60 euro :9 ) maar ik snap er geen reet van hou dat ding op mijn CB moet worden gemonteerd. Hij is voor een 400F, dat staat erin gegraveerd alleen de bevestigingspunten stroken niet met elkaar.
Hebben jullie misschien wat foto's voor mij hoe deze bij jullie gemonteerd zit? Ik heb wel een PDF van de fabrikant bekeken maar dat werkt niet echt verhelderend.
Zelf zou ik eventueel wat in elkaar kunnen breujen maar als ik zie hoe het bij andere motoren zit dan word het wat makkelijker. Of heeft een van jullie heel misschien het onderdeel liggen dat er tussen moet? O-)
 
Gewoon een plaatje staal met twee gaatjes ertussen flanzen... Een kant aan de uitlaat, andere bij de voetsteun van de passagier ;)
 
Ik zal morgen even een plaatje posten van de situatie. Maar het ligt allemaal niet in 1 lijn, zowel horizontaal en vertikaal. Damn ik zou willen dat ik kon lassen en spul had om metaal te bewerken '( Dat is echt zoo ideaal bij dit soort dingen.
En bij de voetstep?Dligt veel te ver naar voren en het moet ook een beetje mooi worden aangezien ik hem niet bestempel als brik :)

Plaatje(s): (komt morgen)
 
Ik heb bij de 4 in 1 van mijn xj ook flink moeten puzzelen voor ik de boel redelijk in 1 lijn had.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan