marushin helm

Anil

MF veteraan
5 aug 2004
3.639
1
Drachten
Hoi,

Vanmiddag heb ik bij een motorzaak in Groningen een Marushin helm besteld. Ik geloof dat het et model 777 jet was. Deze helm is van glasfiber en heeft een uitneembare voering.

Zijn er mensen hier op MF die ervaring hebben met deze helm?

(Deze helm heb ik besteld precies zo: )

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen ervaring met dat type van Marushin maar ik heb zelf de TNT 800 Haguro en die vind echt super qua design maar hij zit ook super en daar gaat het om :+

Marushin is nog tamelijk onbekend hier in nederland dus daarom zijn ook ook aardig goedkoop als je kijkt naar de kwaliteit wat je ervoor terugkrijgt
 
Hoi,

Vanmiddag heb ik bij een motorzaak in Groningen een Marushin helm gekocht. Ik geloof dat het et model 777 jet was. Deze helm is van glasfiber en heeft een uitneembare voering.

Zijn er mensen hier op MF die ervaring hebben met deze helm?

(Deze helm heb ik besteld precies zo: )

(Afbeelding)

Toevallig bij Boonstra uit Groningen gekocht?
 
Mooi potje, als ik een nieuwe helm koop wordt het alleen een systeemhelm. Lijkt me een stuk prettiger dan een integraal.

Veel plezier ermee!

Ik heb ook zon pesthekel aan beslaande vizieren.

:]
 
Wat is precies het doel van dit topic? Je hebt een helm gekocht en je wilt vervolgens ervaringen horen. Had je de volgorde daarvan niet beter om kunnen draaien?
 
Komt bij Moto Noord vandaan.. :Y

Klopt. Hoe weet jij dat? ;)

zwart scherm erin dan is ie af

Vind ik ook.

Wat is precies het doel van dit topic? Je hebt een helm gekocht en je wilt vervolgens ervaringen horen. Had je de volgorde daarvan niet beter om kunnen draaien?

Dat ik em gekocht heb, heb ik niet gezegt. Ik heb gem besteld. Als de helm slecht blijkt te zijn dan koop ik hem niet.

owja.. mijn doel is dus om erachter tekomen of dit een goeie helm is en wat de ervaringen zijn van mede MF-ers. |(
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Vanmiddag heb ik bij een motorzaak in Groningen een Marushin helm gekocht. Ik geloof dat het et model 777 jet was. Deze helm is van glasfiber en heeft een uitneembare voering.

Zijn er mensen hier op MF die ervaring hebben met deze helm?

(Deze helm heb ik besteld precies zo: )

(Afbeelding)
:N :N :N ik heb er zelfs nog nooit van gehoord
 
geen idee of het een goede helm is .
wat kost ie ??

ziet er zo op het plaatje goed uit . maar dat zegt niets natuurlijk
na een crash heb ik een Dainese pak en een Shark helm gekocht ..
het vorige setje heeft mijn leven gered ... de motormuis die ter plaatse
was melde me dat ik blij mocht zijn dat ik een goeie helm droeg met goeie pasvorm.

hij zag te vaak mensen met slechte pasvorm op het asfalt liggen !!

kortom ik bespaar echt noooooooit op mijn helm en pak !
ik rij dan ook niet zoals sommige mensen met shirt en bijpassende shorts en leuke slippers op de motor .. mede door de reden hierboven genoemd !
 
geen idee of het een goede helm is .
wat kost ie ??

ziet er zo op het plaatje goed uit . maar dat zegt niets natuurlijk
na een crash heb ik een Dainese pak en een Shark helm gekocht ..
het vorige setje heeft mijn leven gered ... de motormuis die ter plaatse
was melde me dat ik blij mocht zijn dat ik een goeie helm droeg met goeie pasvorm.

hij zag te vaak mensen met slechte pasvorm op het asfalt liggen !!

kortom ik bespaar echt noooooooit op mijn helm en pak !
ik rij dan ook niet zoals sommige mensen met shirt en bijpassende shorts en leuke slippers op de motor .. mede door de reden hierboven genoemd !

De helm koste iets van 150 euro. Ik heb hem niet genomen om de lage prijs maar omdat hij zo lekker zit. Ik wou eigenlijk een shark helm alleen geen een van de shark helmen die ik heb gepast, zaten lekker...
 
De helm koste iets van 150 euro. Ik heb hem niet genomen om de lage prijs maar omdat hij zo lekker zit. Ik wou eigenlijk een shark helm alleen geen een van de shark helmen die ik heb gepast, zaten lekker...


pasvorm is het belangrijkste !!!!

als ie niet past .. dan moet je hem niet nemen !! heel goed
heb zelf een hele mooie arai gepast maar zat me voor de meter niet
dan maar 2 vliegen in 1 klap .. shark is goedkoper en past mij beter
 
Hoi,

Vanmiddag heb ik bij een motorzaak in Groningen een Marushin helm besteld. Ik geloof dat het et model 777 jet was. Deze helm is van glasfiber en heeft een uitneembare voering.

Zijn er mensen hier op MF die ervaring hebben met deze helm?

(Deze helm heb ik besteld precies zo: )

(Afbeelding)
Dan zal ie wel krap zitten....tenzij je een héél klein hoofd hebt
 
pasvorm is het belangrijkste !!!!

als ie niet past .. dan moet je hem niet nemen !! heel goed
heb zelf een hele mooie arai gepast maar zat me voor de meter niet
dan maar 2 vliegen in 1 klap .. shark is goedkoper en past mij beter

Shark zat mij niet lekker ik zit altijd met mn neus tegen het vizier bij Shark. :+

Die helm heb ik ook,doet het bij mij prima en zit erg goed :}
(Afbeelding)
Mooie wheely (en mooie helm :+ )


Dan zal ie wel krap zitten....tenzij je een héél klein hoofd hebt

Nou. Ik heb wel XS dus zo klein is de helm wel bijna :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan