Marzocchi onderdelen...waar?

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Ik heb een setje Marzocchi AG Strada schokbrekers weten te bemachtigen voor mijn Brikke 'dor. Ze zien er momenteel niet echt al te fris meer uit, dus de boel uit elkaar gehaald om te schuren en spuiten. Nu dat ze toch uit elkaar liggen wil ik dus ook gelijk alle o-ringen, keeringen en stofhoezen vervangen.
Wie kan mij vertellen waar ik een revisiesetje voor deze schokkers kan vinden? :? ?

Schokbrekers dienen volgens de beschrijving met de volgende olie afgevult te worden: shock-absorber oil viscosity Engierat 50º C - 1,8 (Special oil Marzocchi SAE 5 Art. 52.46).

Is dit gewoon te halen bij de motorboer, of moet ik hiet ook naar op zoek? :? ?
 
sae 5 kan je gewoon kopen en ik denk dat de meeste dealers ook wel parts voor marzocchi pompen hebben
 
Zijn die marzocchi gevallen te reviseren? Volgens mij heb ik ze ook en ze stuiteren er lustig op los maar bij de eerste beste heuvel slaan ze door.
 
Ff aan het neuzen geweest op het web en een revisiesetje gevonden op Louis.de
voor 30 euro :}
full


Ik kan overigens online nergens schokbrekerolie vinden, misschien dat ik hiervoor
voorvorkolie kan gebruken :?
 
Is het ook de moeite waard om marzocchi's te reviseren?

full

Dit zijn die van mij maar kan ze niet vinden op die site, misschien heeft iemand er gewoon een stikkertje van marzocchi opgeplakt.
Ff aan het neuzen geweest op het web en een revisiesetje gevonden op Louis.de
voor 30 euro :}
(Afbeelding)

Ik kan overigens online nergens schokbrekerolie vinden, misschien dat ik hiervoor
voorvorkolie kan gebruken :?

Volgens mij kan je wel voorvorkolie gebruiken, vraag anders eens aan je dealer of bel een bedrijf die schokbrekers reviseerd.
 
Laatst bewerkt:
Is het ook de moeite waard om marzocchi's te reviseren?

(Afbeelding)
Dit zijn die van mij maar kan ze niet vinden op die site, misschien heeft iemand er gewoon een stikkertje van marzocchi opgeplakt.Volgens mij kan je wel voorvorkolie gebruiken, vraag anders eens aan je dealer of bel een bedrijf die schokbrekers reviseerd.

Ik weet niet of dat Marzocchi's zijn.....denk het haast van niet, maar dit zijn de AG Strada's welke ik heb:
full


Is overigens een geleend plaatje, de mijne zien er lang niet zo nieuw uit :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan