Mas Du Clos The race Academy 18/20 & 23/25 Jul

Wie gaat wanneer naar Mas du Clos met de Race Academy '07?

  • week1

    Stemmen: 1 20,0%
  • week2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 1 en 2

    Stemmen: 4 80,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Hagasan de eerste

MF veteraan
20 mrt 2003
1.588
0
NH
Zo ik dacht laat ik eens de moeite nemen om een nieuw topic te starten over Mas Du Clos en de R/A, we gaan niet meer naar Pau Arnos dus dat is een afgesloten hoofdstuk.
TRAININGEN 2007
Mas du Clos ligt in de buurt van Aubusson, 4 uur rijden ten zuiden van Parijs.
18, 19 en 20 juli 2007 - Mas du Clos (woensdag - vrijdag)
23, 24 en 25 juli 2007 - Mas du Clos (maandag - woensdag)
The Race Academy

grtjs Hagasan
 
Ik/wij gaan weer beide weken :]
22 Augustes gaan ik er ffis een kijkje nemen, ben er dan toch in de buurt *D

O en als pietje 41 niet gaat dan zal ik de opgedane info voor mij zelf houden :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
euh... wat verwacht je wel niet van me. Die louis wuyts die het filpmje gemaakt heeft is van 1997 t/m 2000 belgisch kampioen supersport 600 geweest.
Nu kan dat in belgie al snel :9 maar toch......
Nou Marcel, die eybis organisatoren zeiden dat een beetje snelle jongen daar zeker en 1.26 kan rijden Dusssssssss :)
 
Moet jij nu eigenlijk ook geen Yamaha.
We gaan niet vloeken he, met dit soort ideeen moet ik nog muziek leren spelen.
Ze maken daar toch kopieen van Hamond orgels dat zijn van die dingen die in een kerk staan, haaaleeluja haaleeluja ;) :Y *D

ps had je nog wat aan dat mailtje van vanmorgen?
laat maar lees nu net mijn mail ;) vervelend voor je, maar beter een stijve nek als of was het anders om :} _O-
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, ik heb het nog niet zo op dat Mas du Clos....

Die vangrail aan de baan helemaal op het eind vh rechte stuk zint me niks... ben er nog niet uit of ik wel meega..
 
Hmmm, ik heb het nog niet zo op dat Mas du Clos....

Die vangrail aan de baan helemaal op het eind vh rechte stuk zint me niks... ben er nog niet uit of ik wel meega..

Ik kwam op een duitse site tegen dat de boel ruimer is gemaakt en dat de foto's op de site oud zijn, ze zeggen dat het een baan met A status is ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan