Matchless G3/L 1956

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.449
Helmond
Door mijn opa aangeschaft beetje liefde gegeven maar hij kan het niet meer wegens ouderdom.

Daarom in de verkoop

Matchless G3/L
Bouwjaar 1956
Nieuwe zuiger en cilinder is daarbij ook opnieuw gehoond
Alle electra werkt zoals het hoort alleen de accu moet vervangen worden.
Kickje op de starter en rijden maar.

matchless1.jpg


matchless2.jpg


matchless3.jpg


matchless4.jpg


Is incl compleet en geldig kenteken (blijkbaar zijn er meer zonder als met kenteken wegens legeruitvoering vermoed ik)

Voor € 2750 heb je een leuke klassieker erbij !

Meer info op Model info op wiki

Bij vragen gelieve te bellen met mijn opa aangezien hij de engelse motoren man is en er VEEL meer verstand van heeft dan ik. Je kunt hem bereiken op 0492-538746
 
Laatst bewerkt:
er staat geen Harley te koop. De buell gaat juist weg ivm de aanschaf van een Harley en de matchless is van mijn opa niet van mij.......
Wel ook nog een caddilac coupe deville 1961 en een dodge aspen 1978 te koop. Maar die zijn dan weer van mijn vader en niet van mij.
 
ik heb zn twee cilinder broer hier in de schuur staan,

dit is zeker een lief machientje voor een liefhebber.

jammer dak de ruimte en vooral de centen ff niet heb

sccs iig.

ook met je h-d
 
er staat geen Harley te koop. De buell gaat juist weg ivm de aanschaf van een Harley en de matchless is van mijn opa niet van mij.......
Wel ook nog een caddilac coupe deville 1961 en een dodge aspen 1978 te koop. Maar die zijn dan weer van mijn vader en niet van mij.

Dat de harley niet te koop staat had ik al vernomen, die heb je pas net ;) Verder heb je mooi spul te koop staan, zoals eerder gezegd ben ik echt fan van je buell :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan