Sebas84
MF veteraan
De bedoeling was om wat te minderen, maar das mislukt... 1tje eruit en een ander bouw pakket erin.
Via een ruil deal ben ik eigenaar geworden van een Matchless G3/L uit 1948.
De fiets heeft minimaal 20 jaar stil gestaan, waarschijnlijk meer....
Alles is nog nummer gelijk, dus das een plus.
Ik heb eerst maar eens alles volgezet met kruip olie (voor de zekerheid, blok is los) en alle oude olie gedrained.
Eerste conclusie is dat hij geen compressie heeft...
Ik heb de kop er al afgehaald en de kleppen waren nog dicht (VERDORIE!!! dan moet hij verder uit elkaar!!!)
.....
Morgen maar eens verder kijken....
Via een ruil deal ben ik eigenaar geworden van een Matchless G3/L uit 1948.
De fiets heeft minimaal 20 jaar stil gestaan, waarschijnlijk meer....
Alles is nog nummer gelijk, dus das een plus.
Ik heb eerst maar eens alles volgezet met kruip olie (voor de zekerheid, blok is los) en alle oude olie gedrained.
Eerste conclusie is dat hij geen compressie heeft...
Ik heb de kop er al afgehaald en de kleppen waren nog dicht (VERDORIE!!! dan moet hij verder uit elkaar!!!)
.....
Morgen maar eens verder kijken....