Hoi,
Ik heb nu al een hele tijd, en het lijkt erger te worden, problemen met het lopen van mijn BMW R45. Er zit een hapering in tussen de 3500 en 6500 toeren, doordat de rechtercilinder niet wil mee werken. Als ik hem goed warm rij, lijkt de hapering groter te worden. Deze hapering komt meestal door een kapot membraan, maar deze heb ik al 2 keer vervangen. Wat ik verder heb geprobeerd:
-Vlotterniveau
-gasnaaldstand
-gaskabelstand
-nieuwe bougie
-nieuwe bougiedop en kabel
-bobines omgewisseld om te testen
-rubber ''spruitstuk'' tussen carb en cilinder vervangen
-kleppen gesteld
-Gasnaald en sproeier en sproeierhouder vervangen
-Ontsteking afgesteld
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de carbs synchroniseren, heb ik zelf de middelen niet voor. Kan het hier aan liggen? Verder nog ideeen?
Groeten, Jasper
Ik heb nu al een hele tijd, en het lijkt erger te worden, problemen met het lopen van mijn BMW R45. Er zit een hapering in tussen de 3500 en 6500 toeren, doordat de rechtercilinder niet wil mee werken. Als ik hem goed warm rij, lijkt de hapering groter te worden. Deze hapering komt meestal door een kapot membraan, maar deze heb ik al 2 keer vervangen. Wat ik verder heb geprobeerd:
-Vlotterniveau
-gasnaaldstand
-gaskabelstand
-nieuwe bougie
-nieuwe bougiedop en kabel
-bobines omgewisseld om te testen
-rubber ''spruitstuk'' tussen carb en cilinder vervangen
-kleppen gesteld
-Gasnaald en sproeier en sproeierhouder vervangen
-Ontsteking afgesteld
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de carbs synchroniseren, heb ik zelf de middelen niet voor. Kan het hier aan liggen? Verder nog ideeen?
Groeten, Jasper