Matris stuurdemper reviseren, waar?

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Mijn Matris stuurdemper lekt, beetje balen want zo oud is dat ding niet, maar afijn.

Waar kan ik dat laten doen? En misschien een adresje in het westen?
 
Ik heb inmiddels wat mailtjes verstuurd.
Even wachten op antwoord, echter niemand heeft het op zijn site over revisie van Matris, ben benieuwd.

Mar misschien iemand hier die het wel precies weet, scheelt mij misschien een hoop zoeken. :)
 
Laatst bewerkt:
Zelfdoen, is dat misschien een optie ?
Zo gruwelijk ingewikkeld zal zo'n stuurdemper nu ook weer niet zijn, groot kans dat er alleen maar een dynamische pakking beschadigd is.
Uit elkaar halen, goed kijken; het beschadigde onderdeel opmeten, meenemen en proberen te bestellen bij een zaak die in hydraulische onderdelen doet.
 
Je komt toch uit regio Den Haag? JD shocks in Pijnacker proberen, ff google en JD Shocks intypen. :Y



Vandaag me stuurdemper weer opgehaald bij Jan Droog, wat bleek nu, de keerringen waren niet lek, maar de afsluitdop zelf. Daar zit de keerring dus in, en aan de buitenzijde heb je een rubber ring die zorgt voor de afdichting met je demperhuis, en die dop was dus gescheurd, bijna niet te zien, soort haarscheur idee, maar genoeg om de olie uit te persen.

Hij heeft iig een nieuwe dop gedraaid. Kosten 45 euro. En binnen 1 week gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan