Matthias Motorsport / Motor Motion

's avonds ff gebabbeld, zaterdag onder voorbehoud ff kijken !

(tijd en andere planning van mijn kant)
 
Fijn dat er al een topic over motormotion was aangemaakt.
Wij komen zaterdag wat brommers passen voor mijn vriendin. Tot overmorgen ;).
 
Matthias Motorsport, gaat al geruime tijd verder onder de naam Motor Motion.
Meer motoren, vaker open en altijd koffie!
Wat altijd blijft is goede service!
 
Als de mok leeg is heb ik hier snel een goed bakje Douwe Egberts koffie!

En geen zorgen de website is weer op snelheid :)
Motor Speedmotion... ;)
 
Een week of twee geleden een Honda CMX 250 Rebel bij Matthias aangeschaft.

Prettig contact via de mail. Motor werd op de afgesproken dag EN tijdstip afgeleverd aan huis..

Daar ik pas begin April de mogelijkheid heb om te rijden, afgesproken dat de garantie(2maanden) ook per die datum pas ingaat.

Tot op heden alles soepel verlopen en er wordt snel gereageerd op de mail.
(Momenteel lege/ overleden? accu, maar dat verhelpen we over twee weken wel weer)
 
Inmiddels al weer enige tijd op ons nieuwe adres,
Meidoornlaan 18 te Oosterhout.
Eigenlijk gewoon 100 meter eerder in de straat maar nu een veel groter pand met meer licht en ruimte.
Iedereen welkom!
 
Nou ik heb inmiddels ook kennis gemaakt met moto motion in oosterhout
Hadden voor mij DE dreambike staan met de kop eraf
Telefonisch gebeld heen en weer daarna extra scherpe foto,s toegestuurt gekregen
Dit was voor mij genoeg om de motor te ongezien/gereden te reserveren
Daar aangekomen was de motor inderdaad zoals beschreven dus koop rond gemaakt en met goed gevoel naar huis (230km terug)
Mijn indruk van het bedrijf is positief zonder mijn aankoop daarin mee te betrekken
Mooie grote showroom ,met genoeg ruimte om rond de motors heen te lopen
Aanbod van accesoires vond ik wat minder wat er in de winkel lag
maar bijna alles verkocht hij direct via internet naar klant toe
Eigenaar/verkoper komt netjes ,duidelijk en direct over zonder poespas
Mooie open werkplaats waar je kan zien wat ze aan je motor doen zonder geheimen en kan je er met je neus bovenop staan
Heb er een uurtje staan te sleutelen omdat er van mijn oude motor nog dingetjes af moesten die op mijn nieuwe moeten komen
Dus direct (stiekum) kunnen meeluisteren hoe de monteurs en eigenaar met andere klanten omgingen en gevalletjes afhandelden en dat was in mijn ogen positief
Conclusie zeer nette,open eerlijke houding naar klanten toe ,maar dit was voor mij natuurlijk een moment opname
,voor specifieke onderdelen is er niks op voorraad wel via internet
Te bestellen
het is nog gewoon een ouderwetse motorzaak waar je zo binnen loopt om te leuteren over motoren en wat er mee samenhangt
Het is dat het voor mij te ver weg is anders had ik er ook regelmatig rond gehangen
Ik heb een goed gevoel bij deze zaak ,ondanks dat ik eerst dacht dat het een motor sjacheraar was maar daar zat ik dus volkomen naast en is een aanrader als je in rond breda /gorichem woont.
Zo ik heb weer een oude topic omhoog geschopt met verklaarbare reden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan