Maverick Vinales

Ze kunnen jou ook alles wijsmaken hè Gerrit..

MV heeft toch ook gewoon gelijk als hij zegt dat Rossi zijn crew op LeMans beter werk heeft verricht?!
Rossi werd immers 3e, ver voor Vinales.
 
Opoe opzouten...😁

Vinales heeft z'n eigen motorhome aangeschaft voor Europa 👍👍

[afbeelding]

full
 
Er kan straks geen team bij toch ?
Daarbij ga ik er van uit dat er een extra Yamaha team komt dat deze voor VR46 is, daar zie ik geen Lorenzo rijden.

Las gisteren zelfs dingen over een sabbatical betreffende JL, in mijn ogen gewoon omdat hij geen fiets heeft volgend seizoen !


Vinales moet zn spaanse autistische gezeik is van m af zetten, M1 is zeker niet de beste fiets dit jaar maar hij laat ook veel te vaak zn slechte mentaliteit zien.. verbeten kop trekken, soms al op de 1ste dag..
 
Er kan straks geen team bij toch ?
Daarbij ga ik er van uit dat er een extra Yamaha team komt dat deze voor VR46 is, daar zie ik geen Lorenzo rijden.

Las gisteren zelfs dingen over een sabbatical betreffende JL, in mijn ogen gewoon omdat hij geen fiets heeft volgend seizoen !


Vinales moet zn spaanse autistische gezeik is van m af zetten, M1 is zeker niet de beste fiets dit jaar maar hij laat ook veel te vaak zn slechte mentaliteit zien.. verbeten kop trekken, soms al op de 1ste dag..

Gridslots liggen vast t/m 2020.
Als ik goed heb kunnen er vanaf 2021 weer thuis bij/af.
Verwachting is toch wel dat MarcVDS naar Yamaha gaat.
Maar ja het is een beetje een gevolg wat er gaat gebeuren met wie waar.
 
Er kan straks geen team bij toch ?
Daarbij ga ik er van uit dat er een extra Yamaha team komt dat deze voor VR46 is, daar zie ik geen Lorenzo rijden.

Las gisteren zelfs dingen over een sabbatical betreffende JL, in mijn ogen gewoon omdat hij geen fiets heeft volgend seizoen !


Vinales moet zn spaanse autistische gezeik is van m af zetten, M1 is zeker niet de beste fiets dit jaar maar hij laat ook veel te vaak zn slechte mentaliteit zien.. verbeten kop trekken, soms al op de 1ste dag..

Dat doet hij niet , dan stopt hij definitief...dat van sabbatical wordt de wereld in gepraat door mensen met vermoedens.
Wat ik zeg over definitief stoppen zijn de eigen woorden van hemzelf , als de lol in het racen er niet meer is dan stop ik , voor de poen hoeft hij het niet meer te doen.
 
Gridslots liggen vast t/m 2020.
Als ik goed heb kunnen er vanaf 2021 weer thuis bij/af.
Verwachting is toch wel dat MarcVDS naar Yamaha gaat.
Maar ja het is een beetje een gevolg wat er gaat gebeuren met wie waar.


Nou vandaar dus..

Marc VDS met een M1 uit 16 oid en dan met JL er op zie ik als een van de laatste opties.. ook om het spaanse estrella galaicia of iets wat daar op lijkt.

Denk dat het anders gewoon word wat gerrit zegt ; kappen en centen tellen.. misschien kan die wel gaan vissen samen met zn maat
 
Nou vandaar dus..

Marc VDS met een M1 uit 16 oid en dan met JL er op zie ik als een van de laatste opties.. ook om het spaanse estrella galaicia of iets wat daar op lijkt.

Denk dat het anders gewoon word wat gerrit zegt ; kappen en centen tellen.. misschien kan die wel gaan vissen samen met zn maat

Dat vissen zou ik wel weten ...caesy let ff op mn hengel en ondertussen casey zn meissie ff onderhanden nemen 😂👅
 
Moet zeggen dat Vinales me tegenvalt op de yamaha,daar waar hij op de suzuki ijzersterk was.
Ondanks zijn plaats in de ranking,nu en verleden seizoen,lijkt het geen gelukkig huwelijk.
Denk dat yamaha hem graag terugruilt voor Jlo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan