Maverick Vinales

Wilco heeft bij Maverick niet dezelfde functie als hij bij Jorge had.. overigens het laatste jaar met Jorge had hij ook al een deeltijdbaan als talentscout. Tenzij Yamaha hem uitleent en Jorge het heel graag wil zie ik hem niet zomaar weg gaan bij het factory team.

Ik bedoelde Vinales out,Jlo in bij factory racing
 
Laatst bewerkt:
Dat "Yamaha heeft mij een competitieve fiets beloofd" geleuter is ook wel een beetje raar eh...

Hij staat 3de op de grid, zn teamgenoot wordt er 3de mee, en rijdt zn snelste rondjes in de laatste paar.

Ik heb even de race bekeken, maar als Maverick nou niet binnen een ronde op de 11de plek had gelegen had ie volgens mij prima mee kunnen doen voor het podium.
 
Laatst bewerkt:
Dat "Yamaha heeft mij een competitieve fiets beloofd" geleuter is ook wel een beetje raar eh...

Hij staat 3de op de grid, zn teamgenoot wordt er 3de mee, en rijdt zn snelste rondjes in de laatste paar.

Ik heb even de race bekeken, maar als Maverick nou niet binnen een ronde op de 11de plek had gelegen had ie volgens mij prima mee kunnen doen voor het podium.

Signaal aan Yamaha afgeven dat ze van hun reet af moeten komen, Valentino doet dat ook regelmatig:
Rossi nog "niet snel genoeg" om voor titel te strijden - MotoGP nieuws
 
Brno MotoGP test: Maverick Viñales ontbreekt

Is hij nou bewust bezig om een breuk te foceren met zijn crew-chief? Niet erg sympathiek en respectvol omgaan met je team. Gelukkig rijdt hij zelf de sterren van de hemel dus aan hem ligt het niet.

En hoewel ik alle ins en outs niet ken, zou ik dit als Yamaha zijnde niet accepteren van een van mijn rijders.

En dan mogen Yamaha en Vinales nog 2,5 jaar samenwerken met elkaar, het gaat nog gezellig worden.
 
Brno MotoGP test: Maverick Viñales ontbreekt

Is hij nou bewust bezig om een breuk te foceren met zijn crew-chief? Niet erg sympathiek en respectvol omgaan met je team. Gelukkig rijdt hij zelf de sterren van de hemel dus aan hem ligt het niet.

En hoewel ik alle ins en outs niet ken, zou ik dit als Yamaha zijnde niet accepteren van een van mijn rijders.

En dan mogen Yamaha en Vinales nog 2,5 jaar samenwerken met elkaar, het gaat nog gezellig worden.

Crew chief verlaat hem al aan het eind van dit seizoen, blijkbaar mag dit van hem wel wat eerder
Viñales trekt nieuwe crew chief aan en neemt afscheid van Forcada - MotoGP nieuws

Maar niet op komen dagen bij een test lijkt me nogal diva gedrag en zou ik ook niet pikken als Yamaha, iets met werkweigering, nu moet die ouwe al het werk doen :/
 
Het officiële woord is dat Viñales last heeft van zijn schouder, en met het oog op de Red Bull Ring in een paar dagen tijd zou dat niet eens onzin hoeven zijn. Het vermoeden van Racesport dat hij bewust / expres de test overslaat, lees ik (nog) nergens anders terug. Tot die tijd neem ik het dan ook met een flinke korrel zout.
 
Is zoals zo vaak totaal geen objectief artikel van racesport.nl, op NL.motorsport.com hebben ze over hetzelfde artikel een stuk geschreven en dat ziet er toch heel anders uit.
 
Het officiële woord is dat Viñales last heeft van zijn schouder, en met het oog op de Red Bull Ring in een paar dagen tijd zou dat niet eens onzin hoeven zijn. Het vermoeden van Racesport dat hij bewust / expres de test overslaat, lees ik (nog) nergens anders terug. Tot die tijd neem ik het dan ook met een flinke korrel zout.

Ik hoor het vanmiddag wel.😜
 
Was het niet dat hij daar ook al een handje van had bij Suzuki.
Dat aleix al het nieuwe spul maar moest testen.
En als het goed werkte zal hij het ook wel even proberen.
Zo heeft aleix wel eens gesproken.
 
Zit er iets in het water aan die kant van de garage ofzo?
De vorige die daar zat had ook al last van dat rare diva gedrag.

:?
 
Zit er iets in het water aan die kant van de garage ofzo?
De vorige die daar zat had ook al last van dat rare diva gedrag.

:?
De vorige had alleen maar last van het virus om drie keer MotoGP wereldkampioen te worden op Yamaha.
Zijn team'maat' eiste een muur in de pits voor meer privacy over zijn data. ;)

Maar volgens mij zijn het de fans die er het meeste over zeuren. :)

full
 
Laatst bewerkt:
Was het niet dat hij daar ook al een handje van had bij Suzuki.
Dat aleix al het nieuwe spul maar moest testen.
En als het goed werkte zal hij het ook wel even proberen.
Zo heeft aleix wel eens gesproken.

Dit zei Scott Redding laatst nu precies over Aleix. _O-
 
Erg zuur, wedden op het verkeerde paard. Zie Yamaha niet zo snel het niveau van Suzuki te halen.
Maar ook KTM is ´n geduchte concurrent volgend seizoen.
 
Erg zuur, wedden op het verkeerde paard. Zie Yamaha niet zo snel het niveau van Suzuki te halen.
Maar ook KTM is ´n geduchte concurrent volgend seizoen.
KTM heeft zeker een stap gemaakt afgelopen seizoen, ik weet niet of de KTM al klaar is om mee te doen voor het wereldkampioenschap in 2021.
 
Terug
Bovenaan Onderaan