Maverick Vinales

Ja u heeft gelijk ;) door de ballen van Espargaro verslagen, maar hij was eigenlijk sneller. :+

Aleix valt wat vaker op door zijn mentaliteit maar Maverick sprokkelt mooi de puntjes bij elkaar dit eerste jaar. Heeft er dus ook meer..
 
Laatst bewerkt:
Maverick rijdt een uitstekend rookie seizoen waarbij hij, zonder druk of verwachtingen, went aan wat MotoGP rijden is. Aleix is al een paar jaar verder, dus die pusht wat meer om het allerbeste uit het materiaal te halen en te zorgen dat hij aansluiting vindt bij andere factory fietsen. Dat heeft een paar keer tot crashen geleid, dat hoort erbij. Een beetje zoals Iannone de GP14 wel eens te hard pushte. Wel heel, heel knap van Maverick dat hij zo'n "gedegen" seizoen rijdt, zeker met de snelheid die hij heeft!
 
:^

Deze:
[afbeelding]

..en ook een beetje deze:
[afbeelding]

[afbeelding]

Maar helemaal deze:
full
 
Aleix is al een paar jaar verder, dus die pusht wat meer om het allerbeste uit het materiaal te halen en te zorgen dat hij aansluiting vindt bij andere factory fietsen. Dat heeft een paar keer tot crashen geleid, dat hoort erbij.
Ik ben het eens met je betoog, even het stukje over Aleix er uit gehaald om nader toe te lichten. Dus buiten dat je gewoon gelijk hebt..

Ik las een keer van een Bridgestone engineer dat Aleix zo enorm op durf rijdt dat hij dus ook in verhouding tot andere coureurs bijna geen feedback geeft over de motor en de banden.
Elke coureur kreeg een nette feedback, vooral Dovisioso, echter Aleix ..ballen en durf, geen informatie. :+

Maar ik zie hem wel graag rijden, underdogs.. altijd goed. :9
 
Laatst bewerkt:
Phillip Island the best race so far 🏁! Phillip Island la mejor carrera hasta el momento🏁! ‪#‎Speed‬ ‪#‎Slide‬ ‪#‎25gang‬

12109259_989789091064232_7717580600274369395_n.jpg



JAAAAAAAA!! Goed gedaan, Maverick!
Ik blijf dit het grootste talent uit de MotoGP vinden. :}
 
Laatst bewerkt:
Wat een staat van dienst trouwens ook, nu al. Tijd dat Suzuki een winning machine neerzet, of Vinales een kans krijgt op een fiets waarmee hij een gooi naar het WK kan doen, want ik weet zeker dat hij daartoe in staat is.

2011 - 125cc Aprilia Pev-Blusens-SMX-Paris Hilton 248pts. 3rd
2012 - Moto3 FTR Honda Blusens Avintia 207pts. 3rd
2013 - Moto3 KTM Team Calvo 323pts. 1st World Champion
2014 - Moto2 Kalex Paginas Amarillas HP 40 274pts. 3rd
2015 - MotoGP Suzuki Team Suzuki Ecstar MotoGP 84pts*. 12th*
 
Vinales is 6de geworden! Erg knap, zo dichtbij de kopgroep. Pedrosa had zijn klauwen vol om het achter zich te houden.
 
Vinales is 6de geworden! Erg knap, zo dichtbij de kopgroep. Pedrosa had zijn klauwen vol om het achter zich te houden.

Goed he? Hij had ff een dipje mid-season, maar hoop dat dit resultaat een voorbode is voor de ingezette progressie. Ben benieuwd naar Sepang. Zowel voor Vinales, als voor Suzuki.
 
Laatst bewerkt:
In de testen is hij zeer sterk, ben benieuwd of hij dit in de races kan volhouden.
tot nu toe echt een klasse beter dan Aleix, ik zie hem nog wel naar Yamaha factory gaan als Rossi evt niet bijtekent.
 
In de testen is hij zeer sterk, ben benieuwd of hij dit in de races kan volhouden.
tot nu toe echt een klasse beter dan Aleix, ik zie hem nog wel naar Yamaha factory gaan als Rossi evt niet bijtekent.


Hoorde gisteren dat het er wel in zit dat VR bij gaat tekenen voor 2 jaar .....had ik persoonlijk niet verwacht , eerder een contract van een jaar met een optie voor een 2e jaar . ;)
 
Hoorde gisteren dat het er wel in zit dat VR bij gaat tekenen voor 2 jaar .....had ik persoonlijk niet verwacht , eerder een contract van een jaar met een optie voor een 2e jaar . ;)
Mooi toch,beetje fleur in de Motogp de komende jaren ;)

Laat Vinales lekker bij Suzuki blijven.
De aangewezen(zo lijkt het erop) rijder om Suzuki naar een hoger plan te brengen,ook zij verdienen een serieuze topper.
Als Stoner nu ff stiekeum tekent bij die Italianen zal het er alleen maar leuker op worden :Y ,niet als testrijder he.
 
Gerucht gaat dat hij volgend jaar naar Honda gaat. Pedrosa dan naar KTM denk ik en Vinales naast Marquez.
 
Honda? Yamaha zul je bedoelen!!

We are a couple of days ahead of the pre-race press conference at the Circuit of the Americas where the latest paddock rumors say that Jorge Lorenzo is expected to announce his move to Ducati from 2017.

Sources in the Spanish motorsport media have already weaved an entire complex scenario based on the rumors they claim they received from people who are close to the MotoGP paddock. According to them, Jorge Lorenzo has already told Yamaha that he would be riding a Ducati Desmosedici from 2017, and Lin Jarvis, Iwata's MotoGP boss is putting pressure on him to make things official as soon as possible.

That is, at the upcoming US round at the COTA in Austin, Texas. Jarvis' reasons for such a demand are easy to figure out, because he would then be free to announce the rider that will replace Lorenzo.

All the journalists seem to agree in saying that, in case Lorenzo indeed leaves team Movistar Yamaha, Maverick Vinales would be his replacement. Behind such a move, several aspects make a whole lot of sense.
 
Gisteren op Motogp.com hadden ze het er over dat Rossi fan is van Vinales en hem graag bij yamaha wilt hebben.
Die kans is zeer aanwezig.
Ianonne heeft zich absoluut NIET populair gemaakt bij Ducati na vorige week en mogelijk verkast hij naar Suzuki.
De grootste kans (nu) is toch wel dat Vinales naar Yamaha gaat.
Wie er naast MM op de Honda komt moet ik nog zien. Zarco zou wel eens een goede optie zijn en als hij weer kampioen wordt zie ik die kans heel groot.
 
Gisteren op Motogp.com hadden ze het er over dat Rossi fan is van Vinales en hem graag bij yamaha wilt hebben.
Die kans is zeer aanwezig.
Ianonne heeft zich absoluut NIET populair gemaakt bij Ducati na vorige week en mogelijk verkast hij naar Suzuki.
De grootste kans (nu) is toch wel dat Vinales naar Yamaha gaat.
Wie er naast MM op de Honda komt moet ik nog zien. Zarco zou wel eens een goede optie zijn en als hij weer kampioen wordt zie ik die kans heel groot.
Wat dacht je van Rins dan.
Op de Honda .
Maar die zie ik eerder op de Suzuki dan Iannone .
 
Denk toch dat ze liever voor Iannone kiezen dan Dovi, Iannone heeft doorgaans gewoon meer snelheid en zit nog rek in. Dovi heeft minder potentie.
 
Gisteren op Motogp.com hadden ze het er over dat Rossi fan is van Vinales en hem graag bij yamaha wilt hebben.
Die kans is zeer aanwezig.
Ianonne heeft zich absoluut NIET populair gemaakt bij Ducati na vorige week en mogelijk verkast hij naar Suzuki.
De grootste kans (nu) is toch wel dat Vinales naar Yamaha gaat.
Wie er naast MM op de Honda komt moet ik nog zien. Zarco zou wel eens een goede optie zijn en als hij weer kampioen wordt zie ik die kans heel groot.

Blijft Marquez bij Honda dan? Zijn contract loopt ook af en zo goed is die Honda niet persee meer, ik denk dat het meer Marquez is die de Honda er goed uit laat zien. De rest van de Honda's is al sinds 2015 minder. Daar waar Yamaha en Ducati wel stappen maken in mijn ogen.

Ik ga iets geks zeggen, maar zowel Dovi en Iannone exit (beide worden veelvuldig in verband gebracht met andere teams) en Marquez naast Lorenzo bij Ducati. How about that? O-) 8-) :+
 
Blijft Marquez bij Honda dan? Zijn contract loopt ook af en zo goed is die Honda niet persee meer, ik denk dat het meer Marquez is die de Honda er goed uit laat zien. De rest van de Honda's is al sinds 2015 minder. Daar waar Yamaha en Ducati wel stappen maken in mijn ogen.

Ik ga iets geks zeggen, maar zowel Dovi en Iannone exit (beide worden veelvuldig in verband gebracht met andere teams) en Marquez naast Lorenzo bij Ducati. How about that? O-) 8-) :+

Een optie die ik zelf nog niet had bedacht :}
Zou best interessant zijn.

Toch vermoed ik dat MM wel bij Honda blijft :Y

leuke kostenpost voor Ducati btw.. twee rijders met een contract van 10 miljoen :o
 
Laatst bewerkt:
Denk toch dat ze liever voor Iannone kiezen dan Dovi, Iannone heeft doorgaans gewoon meer snelheid en zit nog rek in. Dovi heeft minder potentie.
Dat denk ik ook, zou de persoonlijke mening van Lorenzo dan nog tellen? :)
(wat hem officieel niets uitmaakt wie de teammaat is.. officieel)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op Motogp.com hadden ze het er over dat Rossi fan is van Vinales en hem graag bij yamaha wilt hebben.
Die kans is zeer aanwezig.
Ianonne heeft zich absoluut NIET populair gemaakt bij Ducati na vorige week en mogelijk verkast hij naar Suzuki.
De grootste kans (nu) is toch wel dat Vinales naar Yamaha gaat.
Wie er naast MM op de Honda komt moet ik nog zien. Zarco zou wel eens een goede optie zijn en als hij weer kampioen wordt zie ik die kans heel groot.

Hett is nog maar de vraag of Vinales die optie heeft...
Suzuki Private Test: On Progress with the 2016 Chassis, and Examining Viñales' Contract Situation | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

Hij heeft Aki Ajo ontslagen als manager en heeft een clausule in z'n contract met Suzuki staan dat als ie dit jaar op het podium komt, Suzuki hem voor een jaar bijtekent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan