Maverick Vinales

Veilig op p6 blijven of lager dus de rest van het seizoen.. mocht iemand Dovi er af kegelen in de laatste ronde sta je in ieder geval niet op het podium en kan die naar Yamaha :+

Inderdaad !! Denk dat het voor hem een goed plekje zou zijn, zie hem eerder iets kunnen op een yamaha dan op bijv een honda.. Zie ik toch liever Iannone op de honda en vinales op de yamaha

Of gewoon nog een jaar op de soes en dan lekker paar podiums pakken !!
 
Dus toch vinales niet naar yamaha? Jammer dat zijn salaris eisen te hoog zijn. Was een perfecte keuze/kans geweest denk ik.denk toch dat de suzuki altijd net dat laatste beetje te kort komt...
 
Hij sneed hier toch wel behoorlijk af ! Maar heeft verder prima gereden mooie 3 plek!
full
 
*O*

Leuk voor hem! Hij scheurt lekker rond op die Soes vergeleken met Espargaro.
 
*O*

Leuk voor hem! Hij scheurt lekker rond op die Soes vergeleken met Espargaro.

Zijn carierre komt zo in een stroomversnelling. Straks de beste bike van het veld en de meest ervaren motogp rijder aller tijden als teammaat. Gaaf voor hem :}
 
Ja een carrière kan snel gaan. Mooi om weer een jong talent bij Yamaha te zien :Y
 
Jammer voor Suzuki en goed voor Vinales denk ik.
Ook heel leuk voor de kijkers volgend jaar als er veel wisselingen zijn van rijders en machine.
Ben benieuwd hoe de top van het rijdersveld er dan uit zal zien.
 
Jammer voor Suzuki en goed voor Vinales denk ik.
Ook heel leuk voor de kijkers volgend jaar als er veel wisselingen zijn van rijders en machine.
Ben benieuwd hoe de top van het rijdersveld er dan uit zal zien.

Kans groter dat Pedrosa naar Suzuki gaat en die gekke crutchlow naar Repsol??
 
Kans groter dat Pedrosa naar Suzuki gaat en die gekke crutchlow naar Repsol??

Ik heb begrepen dat Repsol stopt met sponsoren. Shell heeft belangstelling en neemt dan vdM mee naar het HRC team.
 
ik.denk toch dat de suzuki altijd net dat laatste beetje te kort komt...

Dan past pedrosa goed bij suzuki. Ook altijd net niet....

Maar suzuki levert goed werk. Na zo veel jaren afwezigheid rijden ze toch aardig goed mee met de gevestigde orde.
 
Jammer voor Suzuki hoor. Voor vinales goed maar ik hoopte eigenlijk dat hij bij Suzuki bleef. Suzuki heeft zon tallent als hem nodig om verder de strijd aan te gaan met Honda en Yamaha. Espargaro is het helaas net niet denk ik.
 
Ben benieuwd wie er volgend jaar op die Soes zit dan. Rins misschien? Of 1 van de 2 Andrea's.
 
Laatst bewerkt:
Las net in t topic van Iannone (met een link naar Motorsport.com) dat Dovi contractverlenging aangeboden heeft gekregen.
En dat Iannone in onderhandeling is met Suzuki!.

bijna alle geruchten zijn tot nu toe uitgekomen dus waarom deze niet')

Als het dan zo is hebben op Honda na alle fabrieksmerken "geruild van rijders" :+
 
Laatst bewerkt:
grote kans dat AI op de Suzuki zit komend jaar ! Dat betekend dus dat Yamaha met Suzuki de podia mag verdelen :P
 
Dan past pedrosa goed bij suzuki. Ook altijd net niet....

Maar suzuki levert goed werk. Na zo veel jaren afwezigheid rijden ze toch aardig goed mee met de gevestigde orde.

Precies, vroeger waren ze een tijd onverslaanbaar in de 500cc, ik zou niet weten waarom dat in de toekomst niet weer zou kunnen.
 
Maverick naar yamaha en Iannone op zijn Soes !!

Dan zijn er dus 3 man die podiums gaan verdelen :

Rossi
Vinales
Ianonne
 
Terug
Bovenaan Onderaan