Maverick Vinales

Hoe denk jij dat andere rijders dat doen? Je kan rustig met andere teams praten gedurende het seizoen.

Hij heeft al een contract voor volgend seizoen bij hetzelfde team. ;)
Om zo snel mogelijk te kunnen tekenen bij een ander team moet hij eerst zijn huidige contract zien kwijt te raken.
 
Hij heeft al een contract voor volgend seizoen bij hetzelfde team. ;)
Om zo snel mogelijk te kunnen tekenen bij een ander team moet hij eerst zijn huidige contract zien kwijt te raken.

Vreemd verhaal....
Iedereen oordeelt hier al heel snel over Vinales , maar we kennen het werkelijke echte verhaal en dus reden niet.... :Y
Ik vind het wel heel erg jammer dat hij niet mee doet.
 
Ik zeg laat Iwema invliegen als vervanger .

Lijkt me een strak plan. *D Ik zeg doen.
Dinsdag ben ik bij iemand geweest die hem de laatste tijd in de GP heeft geholpen en zeer waarschijnlijk zien we hem in 2013 terug. Die kans is groot.
Wat ik uit zijn verhaal begreep is dat het toch wel echte prutsers waren in dat team van Iwema.
Echte beginners fouten.
Iwema ging in Aragon met als enige weg op een harde voorband.
De bandenwarmers gingen pas een uur voor de race erop en de velg was nog niet warm genoeg (mede door de wind die door de tent blies koelde die snel af). Op de grid was de voorband voor vertrek ongeveer 55 graden.
Dat was het risico met een harde voorband en daarom ging Jasper in het eerste rondje te hard weg met te veel risico en crashte al snel. Jammer!
Inpakken en wegwezen. Juiste beslissing.

Vinales wordt al getipt bij KTM Ajo team voor volgend jaar. Daar is nog een plek naast Salom vrij voor 2013. Ik ben benieuwd :]
 
En ik lees net dat Vinales daardoor is gestopt bij zijn team voor de rest van het seizoen. Geen Vinales dus op Sepang.
Ik heb denk ik nog nooit zoveel rijderswisselingen gezien en gelezen over opengebroken contracten als gedurende dit jaar.
 
Ik zeg laat Iwema invliegen als vervanger .
Moet die wel even opschieten.... Misschien kan de luchtmacht hem even invliegen, hebben we ook nog wat aan ze :P

Lijkt me een strak plan. *D Ik zeg doen.
Dinsdag ben ik bij iemand geweest die hem de laatste tijd in de GP heeft geholpen en zeer waarschijnlijk zien we hem in 2013 terug. Die kans is groot.
Wat ik uit zijn verhaal begreep is dat het toch wel echte prutsers waren in dat team van Iwema.
Echte beginners fouten.
Iwema ging in Aragon met als enige weg op een harde voorband.
De bandenwarmers gingen pas een uur voor de race erop en de velg was nog niet warm genoeg (mede door de wind die door de tent blies koelde die snel af). Op de grid was de voorband voor vertrek ongeveer 55 graden.
Dat was het risico met een harde voorband en daarom ging Jasper in het eerste rondje te hard weg met te veel risico en crashte al snel. Jammer!
Inpakken en wegwezen. Juiste beslissing.

Vinales wordt al getipt bij KTM Ajo team voor volgend jaar. Daar is nog een plek naast Salom vrij voor 2013. Ik ben benieuwd :]
Iwema zoekt nog een plekje _O-
 
Een (heel) lang maar (zeer) interessant opiniestuk over het hoe en het waarom van Vinales op motomatters.com.

Vinales zou nog wel is als speelbal gebruikt kunnen worden. De komende tijd gaat erg interessant worden denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Zijn contract wordt op 13(?) Januari 2013 verbroken omdat ie dan 18 wordt. En in Spanje kun je een contract dat je als kind (dus voor z'n 18e) getekend hebt, dan gewoon laten vervallen.

Gok dat ie wel wordt opgepakt door een goed team hoor, behoort wel tot de meest talentvolle jongens die er nu rondrijden.
 
Een (heel) lang maar (zeer) interessant opiniestuk over het hoe en het waarom van Vinales op motomatters.com.

Vinales zou nog wel is als speelbal gebruikt kunnen worden. De komende tijd gaat erg interessant worden denk ik.

Je bedoelt dat Dorna de superbikes wil promoten (in Spanje) door Vinales daar te lozen?

Als zijn huidige team idd geen goedkeuring geeft voor het tekenen van een nieuw contract kan het voor Vinales nog wel eens moeilijk worden om in de GP's actief te blijven (al geloof ik niet dat het zover komt). Dat zijn kansen bij HRC verkeken zijn geloof ik best, openlijke kritiek op de motoren houden ze bij Honda niet van.

Interessant stuk iig.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat Dorna de superbikes wil promoten (in Spanje) door Vinales daar te lozen?

Als zijn huidige team idd geen goedkeuring geeft voor het tekenen van een nieuw contract kan het voor Vinales nog wel eens moeilijk worden om in de GP's actief te blijven (al geloof ik niet dat het zover komt). Dat zijn kansen bij HRC verkeken zijn geloof ik best, openlijke kritiek op de motoren houden ze bij Honda niet van.

Interessant stuk iig.
Dat bedoel ik inderdaad ja, we zullen zien wat er gebeurd. Zeker als zijn team geen goedkeuring geeft.
 
Komop dat joch is 17,laat 'm lekker,hij doet gewoon een Folgertje.
HRC is toch al om te kotsen,dus volgend jaar rijdt MV lekker op een fabrieks KTM iedereen naar huis.
 
Hier op sportcanal tweets te zien uit sportwereld en wat zien ik.......................CONFIRMADO! Como avanzamos el domingo en el previa, Viñales estará el jueves n Australia para correr l finde. Viene acompañado de su abogado .

Een beetje vertaald .....Dat het is bevestigd dan MV in Phillip Island een Donderdag aanwezig zal zijn samen met zijn advocaat.!!!!!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd.
 
Ben ervan overtuigd dat Vinales al een aanbieding van een ander team opzak had en op deze manier gewoon contractbreuk wil plegen om van die Honda af te zijn.
 
Twwet sportcanal esp.

Viñales acaba de hacer publico un comunicado: "Quiero pedir sinceras disculpas a los que haya defraudado o perjudicado con mi actitud" .

Istie lekker vlot mee ,...oerdom kereltje.

Vinales heeft een verklaring afgelegd , en bied oprecht excuses aan aan mensen die hij heeft gekwetst en teleurgesteld door zijn houding .......( mijn exc. voor het vertalen ) maar hier komt het op neer.
 
Viñales: "Estoy aquí para dar la cara, pedir perdón públicamente y asumir mis errores. Regreso para luchar por el subcampeonato"

Hij komt hier mee naar buiten voor openbare exc. en neemt woorden terug en gaat vechten voor de tweede plaats.
 
Haha wat een kutsmoesjes allemaal zeg .

Viñales: "Mi precipitada marcha no fue aceptada pero mi estado de frustración y rabia me impedían subirme a la moto.Tampoco debí hablar así"

ff snel kort want anders teveel nadenken ikke ......................Zijn plotselinge vertrek werd uiteraard niet geaccept. maar door de woede en kwaadheid was hij niet in staat te racen.
 
Viñales: "Quiero pedir disculpas a los patrocinadores a los que tanto les debo, miembros de mi equipo y afición"

Vooral exc. aan het Team,sponsor , fam. en fans waar hij veel aan heeft te danken .
 
Viñales: "Quiero centrarme solo en correr y arreglar amistosamente los problemas surgidos con el equipo. Quiero solo pilotar mi moto"

Hij wil zich weer richten op het racen en de problemen binnen het team oplossen .

Nou als ze mij als team uitmaken als een tweederangs team zou ik hem ff meenemen in de trailer en paar stompen voor die nagemaakte harsus geven dattie om z'n moeder begint te gillen. :+ ;)
Verwend ettertje is het . :X ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan