Maverick Vinales

Verwend ettertje is het . :X ;)

Op dit moment slaat het natuurlijk nergens op, wat-ie gedaan heeft. Maar stiekem vind ik het heerlijk dat dit stukje drama de wereld in is geholpen. Wat Vinales ook gaat doen in de toekomst, waar hij ook heen gaat, dit zal met hem mee gaan. Heerlijk geschiedenislesje waar we de komende jaren nog vaak van gaan horen, zeker als hij kampioenschappen op zijn naam gaat schrijven!
 
Toch schijnt er achter de schermen behoorlijk wat te spelen.
Zijn teammanager is ook zijn persoonlijke manager maar is niet echt geliefd binnen het MotoGP paddock.

Met name Aleix Espargaro heeft vernietigend uitgehaald richting de manager na het vertrek van Vinales.

Hij schijnt diverse carrieres in de motorsport te hebben verziekt.
 
Toch schijnt er achter de schermen behoorlijk wat te spelen.
Zijn teammanager is ook zijn persoonlijke manager maar is niet echt geliefd binnen het MotoGP paddock.

Met name Aleix Espargaro heeft vernietigend uitgehaald richting de manager na het vertrek van Vinales.

Hij schijnt diverse carrieres in de motorsport te hebben verziekt.

Klopt - veel coureurs steunen Vinales in dat-ie in ieder geval z'n mond open heeft getrokken, en daad bij woord zet. Misschien dat ze de manier waarop niet zo sterk vinden (staat immers niet netjes voor de sport), maar er zijn zeker een aantal coureurs die helemaal niet zo dol zijn op die manager. Daar zal vast nog wel wat heen en weer gevochten worden. Mochten er werkelijk kwade dingen gebeuren, dan hoop ik dat Maverick en z'n advocaat goed werk kunnen doen.
 
Lorenzo is een held punt.
Vinales ook,dat joch is 17 een kind.
Welke goede beslissingen namen we zelf toen we 17 waren.

Hoop dat hij volgend jaar op een betere fiets uitkomt.
 
Zijn advocaat heeft Vinales mooie teksten ingesproken.
Ben benieuwd waar hij volgende jaar rijd!
 
Klopt - veel coureurs steunen Vinales in dat-ie in ieder geval z'n mond open heeft getrokken, en daad bij woord zet. Misschien dat ze de manier waarop niet zo sterk vinden (staat immers niet netjes voor de sport), maar er zijn zeker een aantal coureurs die helemaal niet zo dol zijn op die manager. Daar zal vast nog wel wat heen en weer gevochten worden. Mochten er werkelijk kwade dingen gebeuren, dan hoop ik dat Maverick en z'n advocaat goed werk kunnen doen.
:^

Eén dezer dagen wordt een persconferentie belegd met Vinales. Ik ben benieuwd hoe sterk hij taalkundig nu echt is, want de (Spaanse) pers zal zeker proberen hem enkele statements te ontlokken. Dan valt goed te zien hoe scherp hij is, of hoe goed zijn perswoordvoerder is! :+
 
Ik VOND Lorenzo in zijn vroegere jaren ook een erg vervelend en verwend kereltje. Gelukkig komt verstand met de jaren en is hij uit gegroeid tot een groot persoon.
full
 
Even dit topic uit het stof halen.

Ik heb net de moto2 race van Austin Texas nog een keer zitten kijken maar deze Maverick Vinales is in mijn ogen de enige waar MM in de toekomst serieus rekening mee moet gaan houden.
Wat een talent om in je eerste moto2 race 2e te worden in qatar en nu winnen in je 2e race.

Ik zie het hem in 2016 MM heel erg moeilijk maken in de MotoGP!
 
Even dit topic uit het stof halen.

Ik heb net de moto2 race van Austin Texas nog een keer zitten kijken maar deze Maverick Vinales is in mijn ogen de enige waar MM in de toekomst serieus rekening mee moet gaan houden.
Wat een talent om in je eerste moto2 race 2e te worden in qatar en nu winnen in je 2e race.

Ik zie het hem in 2016 MM heel erg moeilijk maken in de MotoGP!

wel het grootste talent wat er aan zit te komen ja, maar MM heel erg moeilijk maken.... eerst zien dan geloven, volgens mij moet je dan Casey Stoner heten en ik denk dat zelf hij het moet afleggen. :X (zullen we helaas nooit achterkomen)
 
Laatst bewerkt:
Was haast vergeten dat er een MV topic is,wilde er zelf een starten ivm de broodnodige opvolging in de toekomst :+
leuk topic om nog even terug te lezen hoe we er ook alweer over dachten.
 
wat ik je zeg grootste talent wat in de lagere klasse rondrijd, Als Suzuki een goede fiets neerzet en daadwerkelijk Vinales weten te contracteren doen ze goede zaken. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan