Max Biaggi Go Home!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Biaggi is sociaal bewogen en dat kan ik van veel motorrijders niet zeggen!

En hij heeft meer karakter dan jullie allemaal bij elkaar!

En Gibernau reed erg goed,maar te hard.

En Barros wordt de revelatie van dit GP jaar

En Rossi is een narcistische grootmeester

En Gibernau jankt snel maar rijdt goed door

En Edwards komt nog niet uit de verf

En Capirossi moet ook maar met de VUT

En Roberst kan ook achter de geraniums

En Melandri doet ook maar waar ie zin in heeft,geen pijl op te trekken die man

En Baylis gaat er ook meet stoppen binenkort

Zo,nog suggesties,deskundigen°°

Geen suggestie, maar een aanmerking. Capirex rijdt met een haarscheurtje in zijn enkel. Dus die moet niet met de VUT, maar in de ziekte wet. Wel een beetje op het nieuws letten hè tijdens een GP weekend 8-)

( Capirossi had die blessure overigens in Jerez opgelopen )
 
en gister zegt ie: ja, ik had niet m'n nr.1 motor maar de reserve en das niet zo'n fijne..

en jij weet precies het verschil tussen de nr 1 keus en de nr 2 keus van Max?
je weet dus ook dat het blijkbaar niets uitmaakt of hij nou op zn 1e motor of zn 2e zit, want wat is nou het verschil? ze hebben allebei mooie repsol stickers :}
 
Max?
De man die nooit van van Mick Doohan kon winnen
De man die de zwarte valg negeerde alleen om te laten zien dat ie 1e kon worden (boeien dacht Mick, je bent toch al gediskwalificeerd)
Toen niet kon winnen van Rossi
Toen klaagde over het feit dat materiaal niet top was
Toen naar Honda ging
weer was het materiaal niet goed
en gister zegt ie: ja, ik had niet m'n nr.1 motor maar de reserve en das niet zo'n fijne..

In al die jaren heb ik Max nog NOOIT horen zeggen dat het NIET aan z'n materiaal lag... :r

Dit is ook een beetje lullig. Max vertelt gewoon dat ie zijn 1ste machine niet gebruikte, maar een goede race reed op zijn tweede machine. Dat was geen klagen, maar eerlijk zijn. Ik heb em niet gehoord als in: "dit was niet goed, dat was niet goed." Dat noem ik namelijk zeuren. Max heeft aan het begin van het jaar aangegeven dat ie dit seizoen niet meer zeurt en ik vind dat ie zich aan zijn woord houd. Het seizoen duurt nog lang, dus wel zullen zien of Biaggi goed genoeg is om Kampioen te worden. Ik denk alleen dat als ie het dit jaar niet wordt, hij het nooit meer zal worden. En dat vind ik eigenljk best jammer, want ik gun het Max wel dit jaar.... Maar het probleem is dat er eigenlijk alleen maar kampioenen rond rijden in de MotoGP klasse en er zijn maar drie podium plaatsen.....

Maar goed, dat zijn ook de ingredienten voor een mooi seizoen...
 
en jij weet precies het verschil tussen de nr 1 keus en de nr 2 keus van Max?
je weet dus ook dat het blijkbaar niets uitmaakt of hij nou op zn 1e motor of zn 2e zit, want wat is nou het verschil? ze hebben allebei mooie repsol stickers :}

Dat is ook niet waar. Er zit wel degelijk verschil in de eerste en de tweede motor van iedere coureur. Dat komt omdat geen enkele motor hetzelfde is, al komt het alleen al door het gevoel dat een coureur bij zijn eerste motor voelt. Theoretisch zijn de machine's hetzelfde, maar iedere ( MotoGP ) coureur zal je zeggen dat er verschil zit tussen zijn beide machine's.
 
Dat is ook niet waar. Er zit wel degelijk verschil in de eerste en de tweede motor van iedere coureur. Dat komt omdat geen enkele motor hetzelfde is, al komt het alleen al door het gevoel dat een coureur bij zijn eerste motor voelt. Theoretisch zijn de machine's hetzelfde, maar iedere ( MotoGP ) coureur zal je zeggen dat er verschil zit tussen zijn beide machine's.

:+

dat was ook de bedoeling te zeggen met mn post :P

als de afstelling van de fietsen verschilt, kan het het verschil zijn tussen rossi bijhouden of rossi voorbijgaan... (en daarom terecht dat Biaggi erover begon, helaas kan ie niets meer zeggen of hij is aan het zeuren. dat bewijzen sommige mensen keer op keer weer)

ik gun het max van harte dit jaar. (ik kan het gerust zeggen, want ik zie het niet zo snel gebeuren en ik heb hem ook niet in mn droomteam :P )
 
ja, jezus, niet eerlijk, niet eerlijk..

waar ik me bij max aan stoor is het feit dat ie nooit, NOOIT zelfkritiek heeft.

Ik bedoel, hij rijdt voortreffelijk, constant, eigen lijn etc. Maar als het niet lukt om 1e te worden heb ik 'm nog nooit horen zeggen dat ie een foutje maakte, of wat dan ook. Altijd alleen maar over het materiaal praten, en dat vindt ik een beetje sneu.

Een echte grootmester kan ook de hand in eigen boezem steken naar mijn mening.

(enne, dat 1e en 2e motor waren z'n eigen woorden.. ;) )
 
ja, jezus, niet eerlijk, niet eerlijk..

waar ik me bij max aan stoor is het feit dat ie nooit, NOOIT zelfkritiek heeft.

Ik bedoel, hij rijdt voortreffelijk, constant, eigen lijn etc. Maar als het niet lukt om 1e te worden heb ik 'm nog nooit horen zeggen dat ie een foutje maakte, of wat dan ook. Altijd alleen maar over het materiaal praten, en dat vindt ik een beetje sneu.

Een echte grootmester kan ook de hand in eigen boezem steken naar mijn mening.

(enne, dat 1e en 2e motor waren z'n eigen woorden.. ;) )

Dat ben ik wel met je eens. Biaggi wijst te vaak naar anderen. In Jerez stak ie de hand trouwens gedeeltelijk in eigen boezem trouwens, na de QP. Daar zei hij dat alles goed voelde etc., maar dat de snelheid er niet was. Maar dit seizoen is ie toch anders. Hij maakt op mij ook een relaxte indruk. Niet zo gestressed als bijv. in 2001...
 
Hij heeft ook reden om relaxed te zijn denk, hij heeft eindelijk het topmateriaal van Honda, en heeft waarschijnlijk het idee dat ie helemaal los kan gaan nu.

1 ding: ik vindt het wel knap die ie al zo lang aan de top meerijdt, het blijft een top drie coureur (als ie tussen de lijnen blijft ;) )
 
Als bij Biaggi dit jaar alles mee zit en de jamaha van Rossi niet verder wordt door ontwikkeld geef ik Max dit de meeste kans. Ik ben geen fan van m maar ik vind wel dat ie het een keer verdiend. Je kunt alles van m vinden maar hij blijft wel heel vastberaden doorzetten. Hij heeft minder kwaliteiten dan Rossi maar ik ben bang dat dit jaar het verschil tussen de Honda en de jamaha te groot is ook voor Rossi.
 
Mensen die zeggen dat Biaggi zeurt, leven of te veel in het verleden of hebben en te grote kick op het afkraken van mensen...
 
tijd voor een slot denk ik,Max doet het aardig,ik hoop dat hij dit seizoen zo doorgaat voor de spanning.
Rossi was duidelijk geklopt dit keer door Barros en Gibbi.
 
tijd voor een slot denk ik,Max doet het aardig,ik hoop dat hij dit seizoen zo doorgaat voor de spanning.
Rossi was duidelijk geklopt dit keer door Barros en Gibbi.

Jammer dat hij Rossi niet kon aanvallen.......had graag weer eens een gevecht tussen die twee gezien :9
 
Ik denk dat Max Biaggi qua rijden misschien wel hetzelfde niveau heeft als Rossi, zelfs nu nog op zijn leeftijd. Alleen mentaal moet hij sterker zijn.....als hij tussen die oortjes alles goed heeft zitten is hij zeker een titelkandidaat.
 
Ik denk wel dat MAX dat kon , maar het niet wou riskeren gezien de omstandigheden.

Volgens mij steken die mensen zo niet in elkaar.......die willen altijd sneller zijn.

Als het andersom was geweest had rossi zeker een poging gewaagt. ;)
 
Ja hoor!!.........wordt er net lekker fel :9 :9 :9 gestreden om de titel:" wie zeikt wie nu het beste af?!" }) (diegenen zonder schelden hebben gewonnen!! :) )krijgt iedereen ineens zijn of haar volle verstand terug. :? :?

Het kan zijn dat het Moto GP weekend de gemoederen iets hoger laat oplopen *D

Inderdaad zou het goed zijn voor de spanning als Max samen met Rossi en Gibernau er een mooi schouwspel van zou kunnen maken dit jaar. Het is ook goed om te zien dat Max toch weer een beetje lijkt aan te sluiten bij Rossi en Gibernau, en inderdaad.....wel petje af voor Max :} dat hij na al die jaren nog steeds meestrijd om de top (of sub top) posities in het klassement. En inderdaad het niet zeuren van Max gaat ook al beter tot nu toe!!

Hij lijkt op dit moment nog steeds de op 2 na beste van het kluppie maar??.......wie weet 8-) .

In iedergeval heb ik me de afgelopen dagen uitstekend vermaakt met dit topic :9~

Ben benieuwd hoe de volgende wedstrijd zal gaan. Er is dan vast wel weer iemand die een controversieel topic opent waar we met z'n allen lekker ff kunnen blaffen naar elkaar. }) }) })

En anders die ik het weer....... 8-) ;)

wat mij betreft slotje....
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad zou het goed zijn voor de spanning als Max samen met Rossi en Biaggi er een mooi schouwspel van zou kunnen maken dit jaar.

schater.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan