Max Biaggi Go Home!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het erg triest dat Max zo afgezeken word, maar daar zijn forums blijkbaar voor, al ben ik er zeker van dat deze stoere jongens het in hun broek doen als de romeinse keizer voor hun staat.

Ik ben persoonlijk altijd een liefhebber van Max geweest maar besef ook dat Max niet het waanzinnige talent heeft dat Rossi wel heeft ( in mijn opini de meest getalenteerde rijder ooit, kan met de Blata nog het podium pakken denk ik) maar Max heeft veel meer Charisma en gaat dit jaar gegarandeerd nog 3 races winnen!
 
Tja.....hmmmmmm als ik zo naar de trainingstijden kijk lijken de sombere wolken voor Max the Tax toch echt wel een beetje samen te pakken. :X

Kweenie...maar ik heb toch echt zo het idee dat het allemaal een beetje op is bij Max, behalve zijn salaris natuurlijk, maar goed..... hij is NOG niet afgeschreven. Eerst morgen maar eens even racen. Als hij dan nog buiten de top 9 eindigt brandt ik hem echt tot aan z'n motorlaarzen af :9
hahahaah nou diep fries,,daar gaan we weer.....hahaha :}
 
knip

al ben ik er zeker van dat deze stoere jongens het in hun broek doen als de romeinse keizer voor hun staat

knip

Nou ben ik geen ster in geschiedenis ofzo maar reken maar dat ik het in m'n broek doe !!
Die gast is toch al ruim meer dan duizend jaar dood man !!
Ghosts and zombies f*cking scare me man !

Maar wat betreft Biaggi... waarom zou ik voor hem in m'n broek doen :?
M'n kleine neefje is nog groter man ! :)
 
Jij moet dus je mond houden, jij waait met alle winden mee.

En ja, Rossi heeft idd meer talent, maar Biaggi heeft wel meer charisma, meer persoonlijkheid. Kijk zijn site maar na. Heel trouw aan zijn fans.
hihihihi....niet zo serieus hoor....valt mij toch op dat die biaggi fans telkens zo happen :+ ..enne...nee ik ga niet op zijn site kijken :z
 
Iedereen die bewust loopt te flamen om een ander bewust serieus pissig te maken is wat mij betreft een loser.

Dit topic is slechts een voorbeeld voor wat ik daarmee bedoel en heeft daarmee toch nog enige waarde.

En nu dus idd maar eens tijd voor een slotje *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan