Max Biaggi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan lees jij wat anders dan ik...

Aprila zit volgens mij meer met een financieel vraagstuk dan ze toe willen geven.

Zal mij benieuwen of ze weer zoveel betalen voor max ....
 
Oud nieuws van racesport.nl dit bericht. Volgende week ga ik naar de Nurburgring om hem aan te moedigen. Misschien is dit wel de laatste wedstrijd dat ik hem live aan het werk kan zien.....
 
ALs hij ook geen lowsider krijgt.
Zou er iets aan de hand zijn met de banden of een gladde baan. :?

Melandri's eigen fout niks mis met bandenof de baan.


Als Max cool blijft koppie erbij no mistakes gaat ie gewoon voor de winst!!
Ook Sykes komt er dan niet aan te pas racepace van Max is gewoon beter nu in de wedstrijd
 
Melandri's eigen fout niks mis met bandenof de baan.


Als Max cool blijft koppie erbij no mistakes gaat ie gewoon voor de winst!!
Ook Sykes komt er dan niet aan te pas racepace van Max is gewoon beter nu in de wedstrijd
Volgens mij hebben ze wel wat last van ongelijk wegdek en einde veerweg met remmen/gasgeven. Maar de Appies gaan als de brandweer. :}
 
Volgens mij hebben ze wel wat last van ongelijk wegdek en einde veerweg met remmen/gasgeven. Maar de Appies gaan als de brandweer. :}


Klopt werd ook door commentator aangegeven bumpie track hier en daar, veroorzaakt door o.a. F1
Sykes had blijkbaar 'n banden probleem dat ie zover terug viel.
 
Maximale points en 3 x Appie op het podium *O*

2u1u0576_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
En 1 suzuki....
En veel uitvallers. :+
Maar misschien kan Camier de tweede race nog meer doen.
Of moet hij dan ook van achteren starten?
Klopt werd ook door commentator aangegeven bumpie track hier en daar, veroorzaakt door o.a. F1
Sykes had blijkbaar 'n banden probleem dat ie zover terug viel.
Ik hoorde van Patrick dat Sykes een zachte band had. Vond hij bij de start al dubieus.
F1 had ik niet vernomen, kwam ook gelijk met de start binnenvallen ivm klussen. :X

WB is zelf een keer gevallen door een bump op het circuit en onder remmen. O-)
Schijnt nogal wat stof op de baan te liggen door een stevige wind vandaag/vannacht.
Ook nie fijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Biaggi in de 2e race een flinke steek laat vallen, weer op nummer 1, maar het gat hat veel groter kunnen zijn.
 
Ik heb een topweekend gehad op de Nurburgring. Eindelijk Max in het echt een race zien winnen en de Superpole zien pakken. Jammer van de crash in race 2 maar met de twee crashes van Melandri maakte veel goed.

Hier Max in actie:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan