Max Biaggi

The Doctor

Die hard MF'er
17 nov 2001
450
0
Hier even een linkje dat ik jullie niet wou onthouden!

Max Biaggi vet in actie 8-) 8-) !!

Hier
 
Laatst bewerkt:
En nog ff een foto...

M4.jpg
 
Ziet er gaaf uit en voor die gaste natuurlijk ook een hele nuttige training om zo het 'glijden'te leren. Hierdoor slijten je banden minder dan als je dat niet doet!
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me trouwens af waarom ie nou weer gelijk zo'n crosshelm erbij op doet. Erg trendy natuurlijk, maar waarom niet gewoon de integraal?
 
Mooi man, ik mag die Max totaal niet, en als je hem eigenlijk zo achter Rosso en Capirossi ziet aan rijden denk je eigenlijk, wat een loser, ondertussen rijdt die wel voor de rest van het GP veld, maar als je dan weer effe zo'n SM filmpje ziet weet je wel dat die gasten rijden kunnen.
 
Mooi man, ik mag die Max totaal niet, en als je hem eigenlijk zo achter Rosso en Capirossi ziet aan rijden denk je eigenlijk, wat een loser, ondertussen rijdt die wel voor de rest van het GP veld, maar als je dan weer effe zo'n SM filmpje ziet weet je wel dat die gasten rijden kunnen.
:^

is ook goed te zien tijdens prestige-wedstrijden, dat de profi-weg-coureurs (die vaak ook de nodige x-ervaring hebben) erg goed, zo niet beter presteren tov full-time sm-coureurs.... prachtig.
 
bij bovenstaande post hoort dit piccie

Bostrom, Hodgson, Biaggi, Capirossi, ???, Rossi

Ben Bostrom is natuurlijk wel AMA Dirttrack kampioen geweest begin jaren 90

full
 
Laatst bewerkt:
dit lijkt me vlak na de start...
wat was de eindstand?

en... is dat ergens te bekijken??? lijkt me geweldig.

vroeger zonden ze dit soort dingen nog wel eesn uit voor een GP maar tegenwoordig mag je al blij zijn als die Fuchs met wat interessants komt
 
Hmmm quicktime kan bij mij de juiste compressor niet vinden ofzo?

Iemand een idee waar dit aan ligt? Heb quicktime ook wel es opnieuw geinstalleerd maar dat werkt niet...

Wil die Max toch wel es zien kloten op zo'n SM 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan